Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahahaha! Hadde nettopp engelskframføring, og gjorde den sammen med en kompis på 5 minutter før timen. Vi starter showet og snakket rett og slett bare piss + noe vi leste på Wikipedia. Vel, begge fikk 5. For en skutt lærer. Elsker vikarer :D

Endret av Torstein
  • Liker 2
Lenke til kommentar

S2 av BMS er bedre enn 1 spør du meg, men bare å glede seg, er en herlig serie.

En myte at HIMYM har tapt seg forresten. Sesong 5 hadde jo mange bra episoder, bla. noen av de beste gjennom tidene med "The Playbook", "Slapsgiving 2" og "Girls vs suits". Nyeste HIMYM episoden som kom i går var veldig bra, og selvom det har vært noen medieokre episoder i den nyeste sesongen er det fortsatt top notch.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Bare jeg og Termo som er kule nok for Entourage her. :cool: Nei, men som sagt, anbefales på det sterkeste også fra meg.

HIMYM er også veldig bra, selv om ja, det er noen flere "ok" episoder nå enn tidligere, men still mye hilarious. Blue Mountain State har jeg bare sett den første episoden av så skal ikke uttale meg, men det virka litt fjortisaktig, men noe var også morsomt. Det er mulig det blir bedre, skal få sett hvert fall sesong 1 med tiden.

Lenke til kommentar

Hahahahahaha! Hadde nettopp engelskframføring, og gjorde den sammen med en kompis på 5 minutter før timen. Vi starter showet og snakket rett og slett bare piss + noe vi leste på Wikipedia. Vel, begge fikk 5. For en skutt lærer. Elsker vikarer :D

Uproft å kjøre vikarer på fremføringsdager da. Men gz.

Lenke til kommentar

Uproft å kjøre vikarer på fremføringsdager da. Men gz.

Skal sies at dette ikke var en "stor" framføring. Vi fikk vite forrige uke at vi skulle ha en presentasjon (jeg og kompis skulle ha om Jack the Ripper), som ikke skulle være så høytidelig, men skulle likevel vurderes. Grunnen til at vi har vikar er at den egentlige læreren vår blir operert for ett eller annet. Aner ikke hva. Uansett greit å få bra på noe man forventer skal gå til helvete karaktermessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...