Torstein Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har sett utrolig få serier, merker jeg. Si noe jeg MÅ se. Har stort sett bare sett House, The Wire, Simpsons og Family Guy.. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Blue Mountain State Håper på sesong 3 snart Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har man ikke sett How i met your mother så må man bare se det, fort som fææn. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hahahahahaha! Hadde nettopp engelskframføring, og gjorde den sammen med en kompis på 5 minutter før timen. Vi starter showet og snakket rett og slett bare piss + noe vi leste på Wikipedia. Vel, begge fikk 5. For en skutt lærer. Elsker vikarer Endret 9. februar 2011 av Torstein 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Band of brothers Torstein. Først da blir du også mann.... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har man ikke sett How i met your mother så må man bare se det, fort som fææn. Seconded. Jeg fikk sesong 3 i posten på lørdag. Har bare én episode igjen. Har litt lyst til å begynne på Entourage. Anbefales det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bare så synd med HIMYM at det blir så ræææææv de seneste sesongene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sveiver i land Blue Mountain State i 720p akkkurat nå. Håper den lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) S2 av BMS er bedre enn 1 spør du meg, men bare å glede seg, er en herlig serie. En myte at HIMYM har tapt seg forresten. Sesong 5 hadde jo mange bra episoder, bla. noen av de beste gjennom tidene med "The Playbook", "Slapsgiving 2" og "Girls vs suits". Nyeste HIMYM episoden som kom i går var veldig bra, og selvom det har vært noen medieokre episoder i den nyeste sesongen er det fortsatt top notch. Endret 9. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Men forskjellen på sesong 5 og de tidlige sesongene er at i de tidlige var ALLE kanon. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har litt lyst til å begynne på Entourage. Anbefales det? Ja, på det sterkeste fra min side. Ble diskutert på en av de forrige sidene også. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bare jeg og Termo som er kule nok for Entourage her. Nei, men som sagt, anbefales på det sterkeste også fra meg. HIMYM er også veldig bra, selv om ja, det er noen flere "ok" episoder nå enn tidligere, men still mye hilarious. Blue Mountain State har jeg bare sett den første episoden av så skal ikke uttale meg, men det virka litt fjortisaktig, men noe var også morsomt. Det er mulig det blir bedre, skal få sett hvert fall sesong 1 med tiden. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 BMS har litt enkel american-pie-ish humor ja, men blir endel bedre etterhvert som du blir litt kejnt med karakterne og sånt. Thad Castle er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hahahahahaha! Hadde nettopp engelskframføring, og gjorde den sammen med en kompis på 5 minutter før timen. Vi starter showet og snakket rett og slett bare piss + noe vi leste på Wikipedia. Vel, begge fikk 5. For en skutt lærer. Elsker vikarer Uproft å kjøre vikarer på fremføringsdager da. Men gz. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Som tidlegare lærarvikar kan eg meddele at vikaren sikkert gav fullstendig faen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Synest du skal begynne å ta skolen litt seriøst Torstein. Du kan ikke surfe gjennom livet på rått talent. Det går en stund.... Pass deg ellers ender du opp som kloffsk! Hørt den før kloffsk? 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jungelord: Hvis smågal liker noe - styr unna. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Spørs jo litt da gold, eg er ikke sikker på at det jungelordtaket stemmer om man er 14.... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor finner man Oslos beste kebab? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hahahahahaha! Hadde nettopp engelskframføring, og gjorde den sammen med en kompis på 5 minutter før timen. Vi starter showet og snakket rett og slett bare piss + noe vi leste på Wikipedia. Vel, begge fikk 5. For en skutt lærer. Elsker vikarer Uproft å kjøre vikarer på fremføringsdager da. Men gz. Skal sies at dette ikke var en "stor" framføring. Vi fikk vite forrige uke at vi skulle ha en presentasjon (jeg og kompis skulle ha om Jack the Ripper), som ikke skulle være så høytidelig, men skulle likevel vurderes. Grunnen til at vi har vikar er at den egentlige læreren vår blir operert for ett eller annet. Aner ikke hva. Uansett greit å få bra på noe man forventer skal gå til helvete karaktermessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå