Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er teit.

Så du hva jæi gjore ellæh? :ohmy:

Du er slående morsom som alltid. Jeg har sesong 1 av Entourage på hardisken, men har ikke begynt å se enda. Har enda egentlig ikke skjønt hva den handler om? Virker som en serie som egentlig ikke handler om noe spesielt egentlig. Dette er bare mitt inntrykk da, har som sagt ikke sett noe. Ennå.

Lenke til kommentar

Blitt hekta på Justified nå, sett alle de første episodene på et par dager nå! Nydelig serie. Timothy er sjef.

Justified ja. Den har eg også liggende. Lurer på å begynne på denne når eg reiser på jobb nå. Har en del annet snacks liggende dog....

Deadwood stil på denne?

Lenke til kommentar

Fulgte Justified helt fra starten av i fjor. Elsker Olyphant og liker det aller meste han gjør. Er litt sånn sørstatsk over serien som igjen betyr mye våpen og cowboy aktige tendenser blant folk der. Er ikke lov å si fuck i serien så blir litt mer ulikt Deadwood bare pga av det egentlig. Gleder meg til den starter opp igjen om ett par dager.

Lenke til kommentar

Blitt hekta på Justified nå, sett alle de første episodene på et par dager nå! Nydelig serie. Timothy er sjef.

Så sant, så sant.

Gleder meg til imorgen, første episode i sesong 2.

@Jotun: Deadwood har jeg ikke sett, men Justified er kvalitet og Timothy Olyphant gjør en ganske, ganske bra rolle.

Lenke til kommentar

Det er vel, om jeg ikke er helt på viddene, Bryan Cranston? Husker jeg begynte å se Breaking Bad og det eneste kjente fjeset var Bryans Cranston fra Malcolm i Midten + litt av Aaron Paul.

Når den prequelen til Spartacus er ferdig for denne sesongen, tenker jeg jeg beveger meg videre til Sons of Anarchy eller Californication, har ikke helt bestemt meg enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Stemmer stemmer. Var jo mange kjente fjes i Braking Bad. Danny Trejo,Raymond Cruz og Mark Margolis for å nevne noen.

Jefe: Enig der ja. Flott jobb av begge. Stiller Dr. House til skam.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sett den serien minst 5 ganger. Personal fav.

The Shield ligger også høyt oppe.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

@ Jefe

Sjæl ass, så ikke den komme. Stahl karakteren var i ferd med å bli greit slitsom så jeg trakk et lettelsens sukk når hu fikk kula. Kjenner at jeg gleder meg til s4 jeg også, er fortsatt mye de kan melke serien på uten at det blir gørr.

Entourage syntes jeg forresten var helt fælt. Har prøvd mange episoder, både med kompiser og alene, men det er ikke for meg. så jeg setter meg i kanoen til jotun, så kan vi heller padle vår egen sjø.

House er nok fortsatt den beste serien jeg har sett. Min type humor og spenning.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

E9 med JR Ewing ang. Oz. Kanonserie!

Føler på ingen måte at dei som står over Entourage går glipp av store greier. Er 3-4 sesongar med fun, men etter det blir det berre ei einaste lang unnskuldning for å la random celebs vise ansiktet sitt på tv. Spesielt dei som er ute med nytt album/ny film.

Er altfor lenge til nye sesongar av seriar eg verkeleg ser fram til. Breaking Bad, The Increasingly Poor Decisions of Todd Margaret(festligaste eg har sett på lenge. sjekk ut, sjekk ut!), South Park, Curb Your Enthusiasm..

Har brukt ein del tid i dag på å sjå alle episodane av Dag. Synest Antonsen gjer ein kjempefigur i den rolla, så ser riktig så fram til ny sesong av det også.

Lenke til kommentar

Har sett totalt 1 mnd, 3 uker, 6 dager, 13 timer og 10 min med serier som jeg veit jeg har sett hele sesonger av. Altså ikke medregnet enkeltepisoder av diverse dilldall jeg ser på tv osv, ellers hadde det sikkert vært doblet. Så har med andre ord viet snart 2 mnd av hele livet mitt til serier. Allikevel har jeg 10-12 serier jeg føler jeg burde se snart, i lista mi. :p Tørr ikke tenke på hvor mange mnd med film jeg har sett! :p

Edit: Og det er bare de seriene jeg kommer på. :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Mye bedre å laste ned og kose seg med de seriene man har på hardisken enn å vente til de kommer på TV og se en ep av gangen. Av f.eks The Office US så har jeg alt på PCen (sesong 1-7) i HD, som jeg kan slenge på når jeg vil. TopGear også (over 100 GB med stuff) som jeg også er stor fan av. De fleste som ser alt av serier på TV i dag er nok de som ikke klarer å få tak i dem på nettet. Serienedlastning er vel heller ikke like "ille" som å laste ned musikk eller filmer.

E: Skjønner ikke helt hva greia med House er. Virker som om det er samme episode hver gang med litt forskjellige folk.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...