Varmo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Har også begynt så smått på Californication også, herlig serie, med kul hovedperson. Edit: Er Freelancer spill eller serie guttis? Endret 8. februar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen som har tips til ei god rulle? Syntes du om sesongavslutninga på SOA Jefe? [spoiler talk]. Så de to første episodene av Harper's Island.. Herregud for noe møl. Ubrukelig skuespill og masse klisjer skulle vel dekke inntrykket. Det er så jævlig latterlig når alle på øya er "perfekte" mennesker utseendemessig, selv de over 50. Så urealistisk og overfladisk at jeg i et sekund tok serien for å være noe raste ser på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen som har tips til ei god rulle? Holms. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Harpers Island er møkk. Justified S2 begynner idag / inatt, den er anbefalt. Ellers er det som de "fleste" andre, Breaking Bad, Dexter etc. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Spill termis. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Personlig synes jeg Harpers Island var ganske bra. Ikke oppe med Lost, Prison Break (ses. 1&2) og 24. Men en spennende og god serie. Endret 8. februar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Noen som har tips til ei god rulle? Syntes du om sesongavslutninga på SOA Jefe? [spoiler talk]. Så de to første episodene av Harper's Island.. Herregud for noe møl. Ubrukelig skuespill og masse klisjer skulle vel dekke inntrykket. Det er så jævlig latterlig når alle på øya er "perfekte" mennesker utseendemessig, selv de over 50. Så urealistisk og overfladisk at jeg i et sekund tok serien for å være noe raste ser på. Veldig bra. Ble overrasket når Jacks, Clay og gutta begynte å flire inni i fangetransport bilen. Utrolig bra slutt, og jeg kan ikke vente til neste sesong. Godt at Stahl fikk et par-tre MAC 10 kuler i huet, og at Jimmy ble vridd litt. Haha, okei, kan si at serien er desidert best den siste halvdelen, men jeg vet ikke om det hjelper. Synes den er god underholdning. Ikke noe veldig spesielt (BB, 24, SoA nivå for det prøver den heller ikke å være), men underholdende og tidvis svært spennende etter min mening. Er sjelden stygge mennesker i den sjangeren der altså. Skal du ha en kvalitetsserie som er kort, bra og ikke overfladisk så anbefaler jeg Generation Kill. Usikker på om Raste ser Harpers for det er vel ikke så mange detaljerte drapsscener i One Tree Hill? Harpers Island er spennende og har sin sjarm på sin egen måte. Men den bærer definitivt preg av å skulle passe den yngre garde mer enn del eldre. Men så er det nå sånn at det er ungdommen som har hegemoniet nå for tiden, og hvilke ungdommer liker å se en gjeng med stygge folk blir drept på en øy? Endret 8. februar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis det var serier du var ute etter Gold (rulle, tok ikke den med en gang). Kan jeg anbefale Californication og Entourage. Førstnevnte har jeg akkuratt satt i gang med, og virker veldig lovende så langt. Mens Entourage har jeg sett alt av. To litt forskjellige serier, men begge faller vel inn under Drama/Komedie-sjangeren. Litt vanskelig å spesifisere. Entourage er verdt å se ene og alene pga. Ari Gold og Johnny Drama, fy faen for noen herlige karakterer. Hadde mest sans for Ari de første sesongene (og har det fortsatt), men i de to siste er Drama helt konge. Anbefales på det varmeste fra min side. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) De som ikke har sett Entourage har lite de skulle sagt. Fantastisk serie, pløyet gjennom alle syv sesongene på kort tid når jeg kom inni det. En av de beste seriene all-round, selv om det er en helt annen type serie enn jeg vanligvis ser på. Løp og kjøp - NÅ! Og Harper's er knallbra spenning. Endret 8. februar 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gav opp Entourage etter 8-10 episoder. Var så sykt kjedelig. Er nok en smakssak vil eg tro. Er få serier som favner om alle typer mennesker. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg må si at jeg så vel først de første seks-syv episodene av sesong 1, deretter ble det en lang pause på flere måneder fordi det ikke helt fenget meg. Tok det så opp igjen når jeg trengte noe å følge med på, og bestemte meg for å gi det en sjanse til. Angrer jeg? Nei. Det blir bare helt sykt bra utover, kan bare ikke misses. Selvfølgelig vil det alltid være at alle ikke liker det samme, men jeg tror veldig mange (hvert fall gutter/menn) vil elske Entourage hvis serien blir gitt en skikkelig sjanse, for ja, den er litt treig i starten. Det er først i sesong 2-3 det begynner å skyte fart og de forskjellige karakterene virkelig tar av, man får et forhold til karakterene og forholdet mellom gruppa, osv. Da tar det til gjengjeld av. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) 10 episoder er mer enn eg vanligvis gir en serie på å fenge meg.... Sitter ikke gjennom 3 sesonger fordi det kanskje blir bra etterhvert. Da er ting for tregt. Kan derimot fort finne på å sitte gjennom noen mindre gode sesonger hvis en serie har vært knall, fordi man har bygget opp et forhold til karakterene. Som Alias, som virkelig hadde noen middels perioder, men som alltid tok seg kraftig opp igjen. Lurer på om eg skal se den om igjen. Fantastisk spion serie Endret 8. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De som ikke har sett Entourage har lite de skulle sagt. Fantastisk serie, pløyet gjennom alle syv sesongene på kort tid når jeg kom inni det. En av de beste seriene all-round, selv om det er en helt annen type serie enn jeg vanligvis ser på. Løp og kjøp - NÅ! Og Harper's er knallbra spenning. De som ikke har sett SoA har lite de skulle sagt. See what I did there? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 10 episoder er mer enn eg vanligvis gir en serie på å fenge meg.... Sitter ikke gjennom 3 sesonger fordi det kanskje blir bra etterhvert. Da er ting for tregt. Du må jo gjøre som du vil. Jeg har gjort min plikt og anbefalt det på det sterkeste, mer kan jeg ikke gjøre. Det er bare ditt tap. Det tar nok heller ikke tre sesonger da. Jeg husker ikke helt når jeg ble hekta, men det var vel ikke lenge etter sesong 1, som ikke var den aller beste. Man kan gjøre mye i livet man angrer på, men å "slite" meg gjennom en litt treig Entourage-start for å se en av tidenes beste serier er definitivt ikke blant tabbeklippene i min begravelse hvert fall. De som ikke har sett Entourage har lite de skulle sagt. Fantastisk serie, pløyet gjennom alle syv sesongene på kort tid når jeg kom inni det. En av de beste seriene all-round, selv om det er en helt annen type serie enn jeg vanligvis ser på. Løp og kjøp - NÅ! Og Harper's er knallbra spenning. De som ikke har sett SoA har lite de skulle sagt. See what I did there? Du er teit. Så du hva jæi gjore ellæh? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er bare ditt tap. Det er da ikke et tap å måtte lide seg gjennom noe man ikke liker? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, hvis du faktisk ikke liker det. Men som sagt, min situasjon var veldig lik din etter et greit antall episoder, og jeg endte opp med å bli frelst. Du kunne gjort det samme, eller du kunne hatet det, hvem vet. All I'm saying er at å velge å gi Entourage en sjanse til og se videre er blant mine bedre valg i livet, sammen med valg av lag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Glad eg har litt større valg i livet som er viktige enn å følge med på en tv-serie gitt.... Når du nevner det: Selv om du synest Liverpool spiller blendende fotball, og at eg bare må gi det noen sesonger så kommer eg til å elske laget, så tror eg ikke på det overhodet. Derimot tror eg at eg kommer til å hate laget enda mer om eg skulle lide meg gjennom flere kamper enn "storkampene". Så ja.... HELDIGVIS er smaken forskjellig rundt om Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tror jeg skal sette på en Entourage-episode OG en Liverpool-kamp bare for å nyte hva Jotun går glipp av. Ahh. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Blitt hekta på Justified nå, sett alle de første episodene på et par dager nå! Nydelig serie. Timothy er sjef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå