guttorm Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Hvis vi flytter denne til PL-kategorien, så er det jo den samme tråden med de samme folkene pluss de andre som oppdager den. Det er egentlig akkurat det samme for meg, men jeg ser for meg at det hadde vært klart mest aktivitet om vi flyttet denne. Egentlig burde trådstarter guttorm ta avgjørelsen. Hva mener du, guttorm? Det er i ikke så nøye for meg, alle er vellkommen i denne. Sånn at det er ikke kun for liverpool supporterene. Dog ligger den her, og den har fått leve helt i ro og fred. Jeg spurte Alastor om lov til å opprette den, da forumet har vert ganske strikse på det man gjerne kaller "telletråder". Den var først og fremst opprettet for å fjerne offstopic fra TIA, alle synes det er kjekt å prate om litt andre ting noen ganger, da er det perfekt å ta det her. Synes det blir vell mange tråder noen ganger, så vi kan kansje bare beholde den? De som bruker kategoriene mest, finner frem uansett, og de er de vi vil prate med. Starte dagen med dåp, for senere å sette en ladning i hver ende av broa, og senke den med the unmentionable på midten, kan det bli bedre? 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Starte dagen med dåp, for senere å sette en ladning i hver ende av broa, og senke den med the unmentionable på midten, kan det bli bedre? Jeg sverger; da jeg leste denne klokka 9 i dag morges og var fullstendig groggy så trodde jeg du var en ingeniør elns, og skulle gjøre et prosjekt og lage ny bro. Var fullstendig forvirra ettersom det er søndag i dag. Først nå skjønte jeg det . Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Trenger ikke noen ny tråd Professeur. Dette er en Liverpool tråd, hvor alle er velkommen, så derfor skal den være i Liverpool forumet. Easy as that. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Og vi senket den :D:D Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Aaaaaah, seriøst. Klarer ikke uttrykke hvor glad jeg er, har bare lyst til å knuse noe til helvete med et balltre. Seriøst. jfiodsjf+9ret43rgdgrthy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ta sofa'n. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hehe ja den trengst å byttes ut. Tror den er fra 50-tallet eller noe sånt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Anbefaler alle å se Inter - Roma. Veldig underholdende så langt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Spagetti fotball<Sister Act Neida, har ikke noe valg Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Volleyball meg her og volleyball meg der. Har sikkert vært volleyball de 30 siste gymtimene. Merker jeg har fått nok volleyball når jeg begynner å dra på meg svettebånd, pannebånd og åletrange korte hotpants hver morning uten å føle at noe er galt. Kanskje på tide med fotball snart.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Begerslag, vik fra meg. Savner gymtimer dog. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Volley har eg spilt mye. Om man spiller volley er man ikke automatisk femi, men når man drar på seg hotpants for å spille volley.... Forstår bekymringen din Torstein! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Også spilt masse Volleyball, hadde egen bane i haga'n når jeg var russ. (Ah, sweet time). Men ingenting slår en solid fotball-trening. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er forøvrig skråsikker på at det heter baggerslag, selv om det er fryktelig mange treff på begerslag på google.... Ingenting slår 2 mil i terrenget. Gjerne med et kart og et kompass. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mye slår 3 mil i terrenget. 3 pils i sofaen kommer vel hakket forran. Det værste jeg vet er å være sliten, så hvorfor gidde å løpe? På fotballbanen løper jeg ikke før jeg har ballen i beina. Først da kommer kreftene. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Ski er god trening. Glad i både innebandy og fotball. Synes faktisk frisbee-match kan være ganske morsomt også. Gående på fisketur i fjellet på sommeren med 20 kg+ sekk i varm sol, og sette seg ned med en iskald en når man er fremme er alltid like herlig. Endret 7. februar 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Avskyr alt vintersport, setter faktisk Bandminton over. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gleder meg til sommern, da skal det spilles MYE Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da har jeg poppet både Sons Of Anarchy og Breaking Bad. Er fortsatt i startfasen av begge, men synes at det virker veldig lovende så langt. Kommer jeg inn i den rette steamen så er jeg gjennom mesteparten før jeg vet ordet av det Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Koser meg med Freelancer for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå