Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Hvis vi flytter denne til PL-kategorien, så er det jo den samme tråden med de samme folkene pluss de andre som oppdager den. Det er egentlig akkurat det samme for meg, men jeg ser for meg at det hadde vært klart mest aktivitet om vi flyttet denne. Egentlig burde trådstarter guttorm ta avgjørelsen. Hva mener du, guttorm?

Det er i ikke så nøye for meg, alle er vellkommen i denne. Sånn at det er ikke kun for liverpool supporterene. Dog ligger den her, og den har fått leve helt i ro og fred. Jeg spurte Alastor om lov til å opprette den, da forumet har vert ganske strikse på det man gjerne kaller "telletråder". Den var først og fremst opprettet for å fjerne offstopic fra TIA, alle synes det er kjekt å prate om litt andre ting noen ganger, da er det perfekt å ta det her.

Synes det blir vell mange tråder noen ganger, så vi kan kansje bare beholde den? De som bruker kategoriene mest, finner frem uansett, og de er de vi vil prate med.

Starte dagen med dåp, for senere å sette en ladning i hver ende av broa, og senke den med the unmentionable på midten, kan det bli bedre? :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starte dagen med dåp, for senere å sette en ladning i hver ende av broa, og senke den med the unmentionable på midten, kan det bli bedre? :D

Jeg sverger; da jeg leste denne klokka 9 i dag morges og var fullstendig groggy så trodde jeg du var en ingeniør elns, og skulle gjøre et prosjekt og lage ny bro. Var fullstendig forvirra ettersom det er søndag i dag. Først nå skjønte jeg det :wee:.

Lenke til kommentar

Volleyball meg her og volleyball meg der. Har sikkert vært volleyball de 30 siste gymtimene. Merker jeg har fått nok volleyball når jeg begynner å dra på meg svettebånd, pannebånd og åletrange korte hotpants hver morning uten å føle at noe er galt. Kanskje på tide med fotball snart..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Også spilt masse Volleyball, hadde egen bane i haga'n når jeg var russ. (Ah, sweet time).

Men ingenting slår en solid fotball-trening.

Lenke til kommentar

Ski er god trening. Glad i både innebandy og fotball. Synes faktisk frisbee-match kan være ganske morsomt også.

Gående på fisketur i fjellet på sommeren med 20 kg+ sekk i varm sol, og sette seg ned med en iskald en når man er fremme er alltid like herlig.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...