Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Awesome scenario:

Liverpool leder 1-0 mot Chelsea. Vi er fem minutter på overtid, og Chelsea legger inn. Etter mye klabb og babb i feltet faller ballen ned foran Torres, som banker den mot mål. Reina er på bærtur, men raskere enn sin egen skygge er Suarez oppe med hånden og forhindrer mål.

Suarez får rødt kort, Lampard skyter straffen i tverligger og over, alle hater Suarez, Torres går forbandet og gråtende av banen. Win.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å kverrulere

THEN WHY?????? :dontgetit:

Fordi jeg ikke har hørt om det før og ikke umiddelbart godtar "sannheter" som andre forteller meg på nettet. Er greit å vite at det faktisk står i regelverket hvis det skulle komme opp ved en annen anledning. Er vel ikke så vanskelig å skjønne det?

Lenke til kommentar

Awesome scenario:

Liverpool leder 1-0 mot Chelsea. Vi er fem minutter på overtid, og Chelsea legger inn. Etter mye klabb og babb i feltet faller ballen ned foran Torres, som banker den mot mål. Reina er på bærtur, men raskere enn sin egen skygge er Suarez oppe med hånden og forhindrer mål.

Suarez får rødt kort, Lampard skyter straffen i tverligger og over, alle hater Suarez, Torres går forbandet og gråtende av banen. Win.

Haha. Fint scenario. Men ser heller for meg at Gerrard eller Carragher setter inn en skikkelig takling, Torres ligger nede og nevnte Liverpool spiller sier til Torres: "You'll never walk again!". Ikke at det er sannsynlig men...

Men fra spøk til revolver, ønsker han all lykke i Chelsea. (så lenge det ikke går utover oss selvfølgelig:P).

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har blitt foreslått før, men hva med å lage en skravletråd for hele PL-kategorien, eventuelt flytte denne og endre tittelen? Det er jo lett å se at det hadde slått an, med tanke på hvor mange supportere fra andre lag som deltar i denne. Vi har jo en PL-kafé, men der diskuteres det hovedsaklig bare PL-relaterte ting.

Lenke til kommentar

Hvis vi flytter denne til PL-kategorien, så er det jo den samme tråden med de samme folkene pluss de andre som oppdager den. Det er egentlig akkurat det samme for meg, men jeg ser for meg at det hadde vært klart mest aktivitet om vi flyttet denne. Egentlig burde trådstarter guttorm ta avgjørelsen. Hva mener du, guttorm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...