Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig i det meste der guttis. Prisen er syk, men så lenge det er penger vi tjener på salg, så får det være greit, og vi får håpe og tro på at han slår til som faen. Som det blir nevnt på Twitter o.l. så er jo "riktig pris" den prisen som selgende klubb krever, og kjøpende klubb tilbyr. Igjen, veldig masse penger, men er betryggende å vite at det med 99,99% sikerhet er penger vi har tjent selv.

Orker nesten ikke tenke mer på Torres nå, blir bare dårlig. Elsket han så høyt, så høy og nå har han fucket opp alt. Godt Carra er friskmeldt til å hilse takk for sist på brua til helga.

Lenke til kommentar

Jævlig lykkelig over at vi ser ut til å signere Adam. Lurer på om det kommer en ving også, for akkurat nå vil veldig lite overraske meg.

Om jeg noen gang møter Carroll skal jeg spørre om han vil spille i band med meg.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Jeg er positiv til Adam, men ikke over-excited heller. Spennende spiller med fantastiske spisskvaliteter. Håper bare han klarer å bevise at han også behersker det (forhåpentligvis) høye nivået vi skal opp på. Det jeg har sett av han, har passningene og overblikket slått meg som fantastisk, men er litt skeptisk til den fysiske formen hans. Synes han har en tendens til å forsvinne litt i kamper der tempoet på midten er høyt (har ikke sett veldig mange kamper, så kan hende jeg tar feil).

Uansett er det en bra signering for å øke bredden og nivået på midten. Det har vært savnet en stund. Konkurranse innad i laget har vi absolutt bruk for. + At han er en annen spillertype enn de vi allerede har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...