Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

PS3 selvfølgelig, jeg leker ikke klubb.

Hørte rykter at'n var i mcfarlen ranch,så roamer der. Tar'n snart.

Årets spill ja, uten tvil.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ser du mye TG Hyperio eller titter du bare på NRK? Har nå alt fra sesong 2 til sesong 16 (ikke lastet ned kveldens ep, men ser den i morgen) på hardisken. Alt av specials osv er selvfølgelig med. En av mine klare favorittserier by far.

Lenke til kommentar

Er bare å se. :) Skal sette meg ned med en kald en og TopGear i kveld som en pause fra alt overgangspratet. Nesten for mye aktivitet her inne nå.

To tweets som jeg likte:

"Agree 35 too much. But this is the situation Torres put LFC in. The market knows the money's there and so is the need"

"Fee for Carroll is inflated but if Hicks & Gillett still in charge the Torres money would be servicing debt"

Lenke til kommentar

Liverpool fikk jo gjennomgå selv på Top Gear. :!:

Klart 35 mill er mye, men hva skal vi gjøre da? Torres drar (etter all sannsynlighet), vi må ha en erstatter nå (Suarez var vel bare ment som en partner til Torres) og han er engelsk, ung og lovende. Hadde spanjolen vår sagt fra litt tidligere hadde det straks blitt enklere. Og billigere.

Lenke til kommentar

Ja, absolutt. Likt Carroll helt siden jeg så han mot Utd i første serierunde i år. Tror han, Suarez, Gerrard, Meireles og andre eventuelle signeringer kan bli noe virkelig spesielt. Virker som vi får diskutere i "fred" her inne.

£40M totalt ja. Premission to say oh cock (tog du ann Hyper)??

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Heia

Hei hei.

Ja, jeg skippa TIA i dag, det tok helt av. Synes prisen er stiv(egentlig sykt høy) på Carroll, får litt Glenny all over agian.

Dog er det kansje vell vert å bruke de kronene.

Ja, når man tømmer hodet og bare tenker på Torres sine mål så er alt annet virkelighets fjernt.

Imo så trøster jeg med at han har vert mye skadet. Han har ikke glitret helt som tidligere. Vi får en veldig bra pris. Osv osv osv.

Edit: Samtidig kan det være greit å bygge nytt, løsrive seg litt fra det gamle. Nye formasjoner osv vil også gjøre oss mindre avhengig av Torres enn vi har vert. Det er viktig å ta med seg.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...