Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett ferdig de to første sesongene av sons of anarchy nå jefe, takker for tipset. Jeg er greit junkie.

Tar gjerne i mot tips på andre gode serier, dersom du har noen på lager.

Se tredje sesongen av SoA. Har enda halve sesongen igjen, men sees nok ferdig i løpet av neste uke. Fantastisk serie. Katey Sagal som spiller Gemma vant forøvrig en Golden Globe for ikke lenge siden. Fortjent!

Breaking Bad - 4 sesongen begynner til sommeren. Pure quality.

Harpers Island - Spenning/mysteryserie på 13 eps og kun 1 sesong, noe som kan være en fin kontrast til f.eks Lost som varer i evigheter. Tror ikke du vil angre om du starter på denne.

24 - Must watch. 1 sesong der er fremdeles noe av det beste jeg har sett av en serie.

Deadwood - Hardcore western med Ian McShane og Timothy Olyphant bla

Generation Kill - Fra Irak-krigen. Alexander Skarsgaard i en sentralrolle. Er på 8 eps eller noe.

The Office US/UK - Liker begge, selv om US nok er favoritten.

The Event - Kanskje litt for Sci Fi for enkelte (men ikke på Lost nivå), men jeg synes den er spennende og mener å huske at Jotun var fan av den også.

Bored To Death - Komiserie på 2 sesonger (so far) med Zach Galifianakis og Ted Danson bla.

Mordern Family - Sesong 2 pågår nå. Fått mye god kritikk.

Justified - Som den store Timothy Olyphant fanen jeg er så begynte jeg å se den pga ham. Serien ble bare bedre og bedre, og sesong 2 begynner om ikke så lenge.

The Walking Dead - Zombier og skyting er alltid morsomt. Kommer til å følge med på denne videre.

Endret av Jefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har helt sluttet å følge serier. Film, og til dels fotball har tatt helt over. Ellers blir det bare nyheter/aktualitetsprogrammer/dokumentarer og noe lett underholdning.

Så jeg henger helt etter på seriefronten. Noe bra mysterie/thriller-basert å anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...