Smågal Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 HIMYM er også greit, selv om det finnes bedre serier. THAT Sir, is a lie. Finnes ikke bedre. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Enig med Smågal. HIMYM er awesome. 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Enig med Smågal. HIMYM er awesome. Third. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Har sett ferdig de to første sesongene av sons of anarchy nå jefe, takker for tipset. Jeg er greit junkie. Tar gjerne i mot tips på andre gode serier, dersom du har noen på lager. Se tredje sesongen av SoA. Har enda halve sesongen igjen, men sees nok ferdig i løpet av neste uke. Fantastisk serie. Katey Sagal som spiller Gemma vant forøvrig en Golden Globe for ikke lenge siden. Fortjent! Breaking Bad - 4 sesongen begynner til sommeren. Pure quality. Harpers Island - Spenning/mysteryserie på 13 eps og kun 1 sesong, noe som kan være en fin kontrast til f.eks Lost som varer i evigheter. Tror ikke du vil angre om du starter på denne. 24 - Must watch. 1 sesong der er fremdeles noe av det beste jeg har sett av en serie. Deadwood - Hardcore western med Ian McShane og Timothy Olyphant bla Generation Kill - Fra Irak-krigen. Alexander Skarsgaard i en sentralrolle. Er på 8 eps eller noe. The Office US/UK - Liker begge, selv om US nok er favoritten. The Event - Kanskje litt for Sci Fi for enkelte (men ikke på Lost nivå), men jeg synes den er spennende og mener å huske at Jotun var fan av den også. Bored To Death - Komiserie på 2 sesonger (so far) med Zach Galifianakis og Ted Danson bla. Mordern Family - Sesong 2 pågår nå. Fått mye god kritikk. Justified - Som den store Timothy Olyphant fanen jeg er så begynte jeg å se den pga ham. Serien ble bare bedre og bedre, og sesong 2 begynner om ikke så lenge. The Walking Dead - Zombier og skyting er alltid morsomt. Kommer til å følge med på denne videre. Endret 30. januar 2011 av Jefe 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 HIMYM er også greit, selv om det finnes bedre serier. THAT Sir, is a lie. Finnes ikke bedre. Okay da. "Greit" var kanskje å undervurdere. Det er en herlig serie, men føler ikke at den når helt opp til f.eks. Dexter. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Snakk om forskjellige sammenligninger da. Akkurat sett Harper's Island etter tips fra Jefe, kan anbefales. Som sagt kun 13 episoder så det er egentlig en miniserie, men enormt spennende serie. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Umulig å sammenlikne Dexter med en sitcom, det er jo to totalt forskjellige serier, som begge er blant de aller beste i sine respektive sjangre. Dexters "morning routine" (introen til serien) gjorde at jeg var hekta fra første sekund. Endret 30. januar 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Gleder meg som f til Justified begynner igjen, akkurat sett ferdig siste sesong av Dexter og så nå venter jeg på Justified, anbefales Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Anbefaler alle å sjekke ut The Inbetweeners. Hysterisk morsom britisk ungdomsserie som er veldig populær i England. 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Sett en promo av The Inbetweeners tidligere, så det skal prøves ut. Blue Mountain State er også helt fantastisk. Simpel american pie-liknende humor. Spesielt kapteinen på fotball-laget, Thad Castle er sinnsykt vittig. Anbefales. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Enig enig. BMS er helt konge, Thad sykt vittig ja. Digger Alex Moran, og fyfaen så deilig Mary Jo er. Sesong 2 var vel ferdig nå nettopp? Håper det kommer en ny straks. Endret 30. januar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Mary Jo er helt der oppe med de hotteste på tv ja, uten tvil. Sammen med Sophia Bush og Rita fra Dexter faktisk, sistnevnte har ihvertfall jeg blitt ekstremt svak for. Sesong to av BMS er ferdig ja, siste episode var vel den 20. hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Boardwalk Empire med Steve Buscemi er å anbefale. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg likte den som gikk på NRK, det virus greine i England. Husker ikke helt hva den heter. Har i grunnen gitt opp å følge med på serier pga jobben, men nå kan en jo nesten kjøpe alt, eventellt laste ned/se online. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan ikke huske sist jeg så en serie på TV for å si det sånn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har helt sluttet å følge serier. Film, og til dels fotball har tatt helt over. Ellers blir det bare nyheter/aktualitetsprogrammer/dokumentarer og noe lett underholdning. Så jeg henger helt etter på seriefronten. Noe bra mysterie/thriller-basert å anbefale? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Akkurat sett Harper's Island etter tips fra Jefe, kan anbefales. Som sagt kun 13 episoder så det er egentlig en miniserie, men enormt spennende serie. Kan starte med denne. Mystery/thriller passer den godt innunder. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Harpers Island falt i smak her også. Husker jeg fulgte den sammen med broren min den sommeren den kom ut. Tror det var i 09. Vurderer et gjensyn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er også sugen på å se den serien, men har ikke tatt meg tiden til det enda. Regner med den spares til påsken. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Gjør det. Kommet langt på Red Dead Redemption Daniel? Antar at det er singelplayeren du jobber med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå