Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awhahaha, Jefe har adda Linda på facern eller? Pinlig å bli busta da.

Hahaha, jeg lo helt til jeg leste Linda sitt innlegg nedforbi som ødela alt.... :p

Haha, jeg skjønte først ikke hva han pratet om, men fant det ut. Har ikke adda henne på face nei. Vi var bare en gjeng (Termo og Friksjon bla og et par scousere) i en eller annen chattetråd. Så stakk jeg.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg har to mulighheter: Enten drikker jeg for å feire Suarez sin ankomst, eller så drikker jeg for å "sørge" Torres avgang. Eller begge eller at vi får både torres og Suarez. Hvem faen veit? Vi veit fet 1. februar da. =) hehe...

Edit: Kaching! Visdomsord.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Produsert vann er et helvete, faen meg bariumsulfat alle steder. Dobbel block og bleed my ass!

Kort sagt, 14 dager i Nordsjøen :D

Hatt en fin kveld på byen i dag?

Jeg var på nattespill hos en vassekte spanjakk. Nærmere bestemt Atletico Madrid supporter, og jeg sa "Torres is Leaving" og han sa "Why?"

Det sier alt!

Lenke til kommentar

Var ute i Kingston i dag, og traff ei jente og en gutt fra Liverpool. Sa jeg holdt med Liverpool, men de trodde meg ikke heeelt siden de hørte jeg ikke var fra England. Viste dem Liverbirden på underarmen og de freaka helt og vi begynte å synge We won it five times en god stund. :D Alltid moro å treffe medsupportere tilfeldig ute! De hadde for øvrig klokketro på at Torres ble, jeg er vel litt mer usikker, men. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...