Jotun Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hmmm. Hva er det med det bildet? Pakker han? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hmmm. Hva er det med det bildet? Pakker han? Den kommentaren der er like dum som du var i stad på chatten. 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 får ikke opp noe bilde jeg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Eg spør fordi eg lurer. Ved sitter på mobilen... Det med chatten trodde eg var mellom deg og meg Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Eg spør fordi eg lurer. Det er ikke noe å lure på? Han har jo på seg Liverpool skjorte! Endret 29. januar 2011 av Tara---- 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Fett. Da betyr det at han blir! Kobge. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Fett. Da betyr det at han blir! Kobge. Spillolje er ikke for invortes bruk Jotun! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Awhahaha, Jefe har adda Linda på facern eller? Pinlig å bli busta da. Hahaha, jeg lo helt til jeg leste Linda sitt innlegg nedforbi som ødela alt.... Haha, jeg skjønte først ikke hva han pratet om, men fant det ut. Har ikke adda henne på face nei. Vi var bare en gjeng (Termo og Friksjon bla og et par scousere) i en eller annen chattetråd. Så stakk jeg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Og Andy Gray da. Torres også var innom chatten, han sa han kom til å bli mhhhm, dryyyg kveld so far http://www.youtube.com/watch?v=4rF9kNV1wu4 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jaja, jeg har to mulighheter: Enten drikker jeg for å feire Suarez sin ankomst, eller så drikker jeg for å "sørge" Torres avgang. Eller begge eller at vi får både torres og Suarez. Hvem faen veit? Vi veit fet 1. februar da. =) hehe... Edit: Kaching! Visdomsord. Endret 29. januar 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) - Endret 29. januar 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Fett. Da betyr det at han blir! Kobge. Spillolje er ikke for invortes bruk Jotun! Flere som har tenkt i de baner. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Her går det bare ikke produsertvann guttorm. Fett. Da betyr det at han blir! Kobge. Spillolje er ikke for invortes bruk Jotun! Flere som har tenkt i de baner. Huff. Trist sak Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Produsert vann er et helvete, faen meg bariumsulfat alle steder. Dobbel block og bleed my ass! Kort sagt, 14 dager i Nordsjøen Hatt en fin kveld på byen i dag? Jeg var på nattespill hos en vassekte spanjakk. Nærmere bestemt Atletico Madrid supporter, og jeg sa "Torres is Leaving" og han sa "Why?" Det sier alt! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Var ute i Kingston i dag, og traff ei jente og en gutt fra Liverpool. Sa jeg holdt med Liverpool, men de trodde meg ikke heeelt siden de hørte jeg ikke var fra England. Viste dem Liverbirden på underarmen og de freaka helt og vi begynte å synge We won it five times en god stund. Alltid moro å treffe medsupportere tilfeldig ute! De hadde for øvrig klokketro på at Torres ble, jeg er vel litt mer usikker, men. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har sett ferdig de to første sesongene av sons of anarchy nå jefe, takker for tipset. Jeg er greit junkie. Tar gjerne i mot tips på andre gode serier, dersom du har noen på lager. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Eg er veldig fan av feelgood politiserier som the mentalist og castle, men de kan ikke sammenlignes med SoA i stil e.l.... Men god underholdning om man liker slike episode for episode med en rød tråd serier. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Mentalist er kos i mindre doser av gangen. Har sett alt frem til i høst når serien tok pause. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Anbefaler Dexter og Breaking Bad på det sterkeste. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 The Wire, SOA og Dexter alle herlige serier. Spesielt sistnevnte, en serie helt utenom de vanlige. HIMYM er også greit, selv om det finnes bedre serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå