Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 haha, skjønte først nå hva brukernavnet til gubben over betydde. Hameren Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Utrolig viktig budskap. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Er vel rundt 30 kidz med nøyaktig samme avatar på forumet. Kinda Lame. Det er det som er problemet, jeg tror alltid det er Points eller noe annet søppel som har postet når jeg ser den. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hehe, Termo har holdt seg på en karakoebar i kveld. Og som han sa selv: "får spesialdeiibk as we speak. Vodka, redbull + jäger". Regner med han mener spesialdrikk, så noen har smiska seg til en fin deal. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Det er først når han begynner med riksmeklingsmannen vi vet at han hatt den helt ute Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Snakker du om kølla til Game? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jævlig irriterende når man kommer på skolen og foreleseren er syk. Fuckings Spesped :hrm:http:// Kjerringa ga ikke beskjed før 07.16 heller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kuk. Fikk ca 2 timer søvn før boss'n ringte og sa jeg måtte på jobb. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Lurer på om Termo møtte noen spillere på turen. Mener jeg så bilde av han med Alonso og Skrtel for et par år tilbake. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) KLARER FAEN IKKE STÅ OPP PÅ FRIDAGENE MINE!! SKAL SOVE TIL KRAMPA TAR MEG HVER JÆVLA GANG... JÆVLIG IRRITERENDE NÅR JEG HAR MASSE DRITT Å GJØRE. FITTE. Edit: Så det så. Endret 27. januar 2011 av ErlendRU 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Samme her ErlendRU, jeg er faen meg et F menneske. Termo meldte om magisk stemning i store deler av andreomgang. Det stemmer det, han møtte Alonso og Skrtel for noen år siden. Han hadde ikke møtt noen i går tror jeg, men for all del, kansje i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 JEG HAR MASSE DRITT Å GJØRE. Høres ikke direkte ut som en fridag Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fra jobb da vettu tullebukken. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Da er jeg hjemme igjen (har vært det en liten stund allerede). Kan ta et lite referat. Dro på dagen på tirsdag, Sandefjord-Copenhagen-Manchester Shit City, hvor vi ble plukket opp og kjørt fort avgårde til Liverpool. Middag på Sports Cafe (Carraghers restaurant) og fikk med det meste av Arsenal-Ipswich og Blackpool-United (nedtur). Maten var dog veldig bra. Chicken BBQ Pizza på meg. Tok en runde i byen etter middag, og havnet på karaokebar. Var da jeg sendte melding til smågal. Viste seg i ettertid at det ikke var karakoebar, men bare at han som sang(underholdt) var litt mindre begavet en gj.snittet Onsdag (matchday) - Opp relativt tidlig. Engelsk frokost, og rundt i byen. Middag også Anfield. Var på The Albert, i god tid. Mye mennesker men mindre synging og liv enn forrige gang. Har kanskje noe å gjøre med midtukekamp etc. Inne på stadion i god tid til å få med seg oppvarming osv. (var inne ca. 50/55 min før kickoff). Noe som imo bare er kos. Kampen var veldig bølgete og varierende, til tider bra og lovende, og til tider blir vi trykket tilbake. All over var den ganske jevn, og U ville nok ha vært det mest rettferdige. Likevell er det ekstra deilig å endelig ha litt marginer med oss igjen. Lenge siden vi fikk noe særlig mer enn vi fortjente. Siste 10 var helt vilt spennende (ikke positivt). Men gøy å se tilbake på. Satt på nesten samme plass som sist. Paddock - Block 8, som er ganske nære borteseksjonen. I 1. omg. så synes jeg det var veldig stille, og Fulham-supporterene hadde initiativet. Dette er dog kanskje litt misvisende iom. at jeg satt såpass nærme de som vi gjorde. 2. omgang var MYE MYE bedre for vår del, og det var til tider elektrisk. Fikk gåsehuden flere ganger, og det var gøy å oppleve skikkelig Anfield-stemning igjen. Kvelden i går var ganske rolig, liten tur ut for en (meget) behersket feiring - i forhold til sist (Reidar Webster) Ble hentet i leiligheten kl. 8 i dag tidlig. Kjørt opp til manch igjen, og tok direktefly til Oslo. Litt forsinkelser grunnet kødd med insjekk, men kom avgårde ca. 30-40 min etter planlagt tid. Mest behagelige flyturen på lenge. Ikke mange folk, ledig sete ved siden av. Sluknet i det vi gikk i lufta og våknet når vi gikk inn for landing. Herlich! Vet ikke om jeg kan si jeg møtte noen spillere denne gangen (@Jefe: stemmer med Alonso og Skrtel). Men var ganske close på Lucas. Han kom tuslende over banen like etter at vi kom inn. Og tok seg tid til å skirve litt autografer. Gikk ned og tok med penn og program, selv om jeg hadde mest lyst på bilde, men han kom ikke helt bort til der jeg stod. Han kom litt lengre enn det jeg har bilde av og smilte og vinket mot noen av oss. Så ut som han hadde litt dårlig samvittighet, må være verdens snilleste fyr Alt i alt, bra tur, bra resultat (3p) og fortsatt 100% uttelling på Anfield for min del. Han som ordner med taxi, overnatting vil ha meg over mot United da han mener jeg bringer lykke 4 Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kult! Høres ut som en herlig tur! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Herlig lesning Termis Angrer nesten på at jeg ikke laget reisebrev fra siste turen nå, det er deilig å tenke på. Hver gang man kommer hjem fra Liverpool så er man lykkelig, selv om man kansje er aldri så sliten. (ler enda av !! som du sendte, klasse! ) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Vi ska fæst! Helt til sola står opp! Snækkkes a babes. Regner med flere skal ut, Saturday=Partyday! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg vil ikke krangle med deg smågal. Jeg hater ikke Gerrard eller noe, bare så det er sagt. Han er bare ikke favoritten liksom. Skal ut å bøtte jeg også, forsiktig med møblene nå klumpen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Koselig innlegg guttis Ein Schwein Drei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå