guttorm Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Skulle til å si det, bare vær deg selv, funker nok fjell Burde ivertfall knuse møbelbudsjettet om ikke hele forsvarsbudsjettet Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Høhø! Dere er så kjekke Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg stiller meg meget negativ angående Luiz Suärez. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Smågal, det er ikke noe problem å ha ett døgns militærerfaring. Klag på noe helsemessig, fake på syns og hørselstesten. Vær ekstremt nervøs før vaksinene. Men ikke gjør noe idiotisk som å stille opp full ol. Det med mangel på papirer burde ikke være noe problem. Jeg har selv migrene, men hadde ikke noen papirer på det. (Har i grunn aldri fått diagnosen). Ville inn da, men ble nektet pga. helse. Migrene kan du heller ikke se på en person. Les deg opp på symptomene og prøv! Du kan jo også ha flere "mangler" bare for å være sikker. Chillaxville; uenig! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Tenkte å ha noe narko i baklomma for sikkerhetsskyld! Men det meg migerne kan være handy ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Tenkte å ha noe narko i baklomma for sikkerhetsskyld! Er det så lurt da? Alle dimmegrunner blir jo loggført og arkivert, tror ikke arbeidsgiver kommer til å hoppe i taket når vedkommende ser det senere i livet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Tror ikke han er så gal at han ikke vet det. Får jo også diverse info tilsendt før innrykk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Tror ikke han er så gal at han ikke vet det. Man vet aldri. Kan jo hende han velger å leve opp til brukernavnet sitt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Velger å stole på at han bare kalte seg Smågal. Dere har jo noen Storgalninger i leiren deres. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Tenkte å ha noe narko i baklomma for sikkerhetsskyld! Er det så lurt da? Alle dimmegrunner blir jo loggført og arkivert, tror ikke arbeidsgiver kommer til å hoppe i taket når vedkommende ser det senere i livet. Tror ikke en vanlig arbeidsgiver har tilgang til å se dimmegrunner osv. Er litt på tynn is nå, men er ganske sikker på at det bare er Politi osv. som kan se slike grunner. En vanlig arbeidsgiver vil ikke kunne få se dette, eneste han kan gjøre er å evt. spørre om man har vært i militæret og evt. hvorfor ikke under intervju etc. Og mitt inntrykk er at det ikke er veldig mange som vektlegger dette noe særlig, med mindre de har vært i militæret selv eller lignende. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 De kan selvsagt be om å få se militærpapirene, og hvorfor skal de ansette en som ikke vil vise fram disse? De kan ikke kreve, men så kan ikke du kreve jobb heller Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er ikke heeelt på viddene, så det var egentlig en liten spøk ja. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 De kan selvsagt be om å få se militærpapirene, og hvorfor skal de ansette en som ikke vil vise fram disse? De kan ikke kreve, men så kan ikke du kreve jobb heller Var sånn jeg prøvde å få det frem ja. Ikke sånn at alle bare kan gå inn å se hvorfor du dimmet militæret. De kan selvfølgelig spørre, dersom de finner det relevant osv. Men mitt inntrykk er hvertfall at det er færre som bryr seg om dette en tidligere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er jo ikke så rart de færreste bryr seg når 90% dimmer... Dvs... 99,99% dimmer vel, noen få dør, men alle dimmer... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvor i landet skal du i militæret forresten Smågal (hvis du leser dette). Håper du er trygt hjemme igjen i god tid til kampen i morgen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Indre Troms! Men Smågal var så snill han fikk dra hjem Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hoho, jepp. Følte meg ganske trygg på at det kom til å gå bra, men ville ikke jinxe det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Hehe, Welcome Back! Care to elaborate? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hehe, sure! Var en jævlig lang dag med venting, duppa av sikkert hundre ganger, hodet bare datt frem ved flere anledninger. Så sikkert lurt ut. Var på mange "poster", syn, blodprøve og alt sånn. Og helt til slutt var det lege, på sann 9-10 tiden på kvelden, og vi starta kl 10 på morningen. Og med lege sa jeg det først som det var med gåen rygg og pollen allergi. Så var han litt skeptisk og sånt, men så fort jeg nevnte migrene fikk jeg han litt på gli. Så prata vi litt om hva slags symptomer og sånt jeg har, og 5min senere hadde jeg dimmepapirene i hånda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå