Jotun Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 En kvinna gick till plastikkirurgen och frågade: - Kan du inte lyfta min rumpa så att den kommer högre upp? - Kan jag väl, sa kirurgen... Se vedlagt bilde: untitled.bmp 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Husk å gafle i dere så mye middag dere kan klare folkens. Blir ikke mat før neste år. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Gammlingen sa det en gang vi var små, vi ble mildt sagt skrekkslagne. Han var ikke typen som spøkte. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Ja folkens, hvordan gikk det i går da? Var i toppform hele kvelden og var hjemme fra nach i 0600 tiden. e: og til alle som tvilte. Jeg sabla en champiss, første forsøk, clean cutt. Lett. Mr Awesome. Endret 1. januar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Hvor mange møbler ødela du da? Hva sabla du med? Det ble serdeles rolig, litt for rolig for meg, men var bare på halv maskin. + At jeg ville veldig gjerne se kampen i dag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det ble serdeles rolig, litt for rolig for meg, men var bare på halv maskin. + At jeg ville veldig gjerne se kampen i dag. +1, ble ikke store greiene her heller for å si det sånn. Oppe kl. 9 og ut å trene, så fotball resten av dagen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dere asssss Null jotun.. Null. Sabla med en brødkniv! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Meh, jobba til 17 i går. Folk klikker jo mææd når det er nyttårsaften, handler jo som om det skulle vært 3.verdenskrig og de må bunkre opp. Sååå var ganske sliten, derav syntes jeg det var en god idé å bælje nedpå med spriten. Og da var man ikke sliten lenger, men gikk litt over styr utover! Endret 1. januar 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Skal dere ut i dag da? Jeg kjører fullt løp i dag, må plukke opp nattespillet på byen, tviler det blir, men får se. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ut i dag nei, I wish! I går på dette tidspunktet dansa jeg med den diggeste dama og var i toppform. Do want! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Null jotun.. Null. Sabla med en brødkniv! Full enda? Lenke til kommentar
Sykkel92 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvilken plass ligger waitingpool på nå? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jaaaaaaaaja. Drar avgårde til førstegangstjeneste i natt. Håper på å få dimma på en eller annen måte, ellers må jeg til med drastiske metoder Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Satser på at du kommer fort hjem igjen hvis det er det du ønsker. Du har uansett å vise deg her inne selv om du mot all formodning blir værende mer enn noen dager Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Bare spør når du får begynne å drepe utlendinger, så kommer du deg nok fort hjem. Eller gjør som en kamerat og mal på med selvmordstanker, røyking, drikking og alt faenskap på en gang. Burde vel dog kanskje blitt gjort på sesjon. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Haha, ja jeg har hørt om mange røverhistorier om hvordan folk har dimma. Satser på at allergi og en elendig rygg fikser det for meg. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 En av de mest sosiale personene jeg vet om måtte inn, han var der i 5-6 dager før de sendte han hjem pga mangel på sosiale ferdigheter. Han satt for seg selv hele tiden, snakket ikke til noen og virket totalt retard. Funka fett som faen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Si at du er god til å sable ting, og ødelegger ofte møbler så slipper de deg nok. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Haha. Det som bekymrer meg er at jeg ikke har papirer for øyeblikket på hverken allergien eller ryggen. Det skal visstnok være rundt 200(~50%) personer som blir sendt hjem på innrykksdagen grunnet helse og andre ting. Sjansen er jo relativt god da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mitt inntrykk av deg smågal er at hvis de hadde gjort jobben sin så hadde de stoppet deg på sesjonen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå