Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Wattafakk guttis? Rolig kveld? Nyttårsaften og greier, skuffende. Litt jäger fikser som regel biffen vet du. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Forventer aktivitet både før strabasene tar til, og særlig utover de små timer i morgen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er så jævlig gira, har lyst å begynt nå. Bytter nok ut julebrusen med øl til middagen i morgen for å få i gang kroppen til kvelden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Blir så jævli syk av spirt, dvs lukta. Hadde en episode med vikingfjord for over 10 år siden som enda ikke har sluppet taket. Shota av melkeglass og spydde i 3 dager etter på (jada, jeg vet det var smart) Dødstraktoren er fin, rene medisinen det. Sitter å gnuffler fishermann nå i håp om å bli bedre, får ta fisher i flytende form om ikke Jo, litt skuffende det. Men de 2 jeg er mest med, er på jobb og dermed har jeg ikke lagt de store planene. Jeg er for gammel for de store fylleslagene, ala Metallica sin Wiskey in the jar video, eller dine knus hus og mest mulig møbel fester Denne er fin : http://www.youtube.com/watch?v=d8uEmcBNhFY Endret 31. desember 2010 av guttorm Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Null stress å drikke cognac og se en god film på nyttårsaften! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Haha, jeg er bare usansynlig uheldig vettu. Hadde det ikke vært for de kvinnfolka hadde alt vært unngått, blame them! Kan skrive under på at å shotte fra eggeglass ikke er noe særlig ja. Vel guttis, du får ha en fortreffelig aften uansett hva planene er! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Når man blir litt eldre så finner man ut at de beste nyttårsaftene kommer når man har stresset minst. Edit: Melkeglass, som i store glass og enda større shot Endret 31. desember 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Melkeglass? Hahahahahahahahhahhahahahahaha. Ikke rart du aldri drikker sprit igjen. :!: Endret 31. desember 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Blir det, med så mange bergensere som bor der. Smålig folkeslag. Eg er da ikke Bergenser? Hvor tar du all "kunnskapen" fra Daniel? Vell, blitt syk jeg(mer enn vanlig). Skal bare ha en rolig kveld med dama i morgen, men kjipt å være ute av form. Spy og diare? Hele fammen hadde det hele jula :s Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Helt forferdelig vær her, setter nok en demper på kvelden det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Her au. Men med peisvarme og hot women så går det nok bra. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Ser ikke noe til det varslede været jeg, sjøen er rolig og ingen vind, men det kommer vell. Nei Jotun, det var bare skallen i går, og så begynte halsen, men det fikset jeg med fisher. Så grusomt snufsete, men det går greit. Pleier ikke bli syk, bare en sånn sinnsvak influensa hvert 7 år elns. Likte dere sangen? Den blir bare bedre og bedre jo mer jeg hører den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Du har ikke noe eldre vits å kjøre? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hahahahahaha så forbanna morsomt!!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hahahahahaha så forbanna morsomt!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Daniel da..... Impatient .wmv Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ikke at han sa det var Daniel, men han fyren som blotter seg var jo hillarious! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Den blottinga viser jo bare hvilket smålig folkeslag disse trønderne er. På flere måter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå