Varmo Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Haha. 3 møbler til helvete så langt i desember? Og nyttår is still to come Edit: Har gjort reasearch og funnet ut at sofaen var helt i slutten av november. Tar det på min kappe. Endret 27. desember 2010 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Haha, ja shit. Jeg er bare latterlig uheldig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ser frem til i morgendagen! Prio for nyttårsaften: 1. Sable en champiss. 2. Ikke ødelegge noe. 3. Get laid. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Bra liste det Smågal, regner med at du har post-it i lomma og checker etterhvert. Har du sablet Champ før? Alle gangene jeg har sett (unge) folk prøve det, har det gått til helvete. Endret 30. desember 2010 av Termo Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Går stort sett til helvete. Ikke umulig med tur på sykehuset! Og da har du jo allerede ødelagt pkt. 2, og med mindre du får sympatisex er jeg redd for 3. også. Så kanskje like greit å droppe sablinga. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Og til en champagnenovise: Hva er å sable champagne? Styrtings? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Har ikke slikt på bygda altså? http://www.youtube.com/watch?v=0_mea57lm2s&feature=related Endret 30. desember 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Og til en champagnenovise: Hva er å sable champagne? Styrtings? http://www.youtube.com/watch?v=3QEgLXodM1g Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min video var milevis bedre, Termo. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Aha... Man fjerner hele korken og tuten på flaska? Bergen er en liten by vet du Daniel Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Min video var milevis bedre, Termo. Enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bergen er en liten by vet du Daniel Blir det, med så mange bergensere som bor der. Smålig folkeslag. (et iherdig forsøk på en save der, for å ikke innrøme at man tok feil av jotun og limbeck's hjemsted.) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har aldri gjort det før. Men hvor jævlig konge hadde det ikke vært om jeg klarte det? Haha, verdt er forsøk uansett. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Teit å sable glasset da, tenk om man er litt full og finner ut man skal tute den? Jeg tok meg selv i å prøve å drikke av en flaske med knus tupp en gang(øl), er et mysterium den dag i dag hvordan tuppen forsvant. Var forresten på et diskotek i Zurich. På bygda har vil tommler zu, til Jotuns forsvar(!) så har ikke jeg hørt det før heller, ser jeg ikke har gått glipp av noe. Hvilken Champis skal dere ha da? Jeg har valgt Veuve Clicquot Ponsardin Brut, den har ligget på kjøling i ca 2 mnd, og er faktisk ganske god. (inneholder ikke sardin) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Fant ut nå at polet er stengt i morgen. FACK Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tar'n tidlig på kvelden for å unngå noe dumt. Har forøvrig 3 forskjellig champiser liggender, får se hva det blir til. Har ikke akkurat peiling på hva som er good shit. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Får kjøpt øl i morgen da Termo, men vær ute i god tid. Stenger vel i 2 tiden. Kanskje foreldrene dine har noe champiss liggende? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Ikkje jeg heller, har bare funnet ut at den er god, og de til 1500 smaker dritt Vell, blitt syk jeg(mer enn vanlig). Skal bare ha en rolig kveld med dama i morgen, men kjipt å være ute av form. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Får kjøpt øl i morgen da Termo, men vær ute i god tid. Stenger vel i 2 tiden. Kanskje foreldrene dine har noe champiss liggende? Satser på det. Har en del øl liggende også, men blir nok en liten runde på butikken også. Må sjekke opp ang. champis i morgen. Endret 31. desember 2010 av Termo Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ønsker dere alle en fin kveld i morgen. La oss håpe på et flott LFC år uten Hodgson! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå