Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wasss up? Oh, jeg traff den søte jenta i dag, såg henne i øyenkroken nokså tidlig. Dog var det ikke før sent på kveld våre veier skulle krysses. I jakt på min altfor berusede kammerat slo jeg meg ned på bordet vi haddde hatt tidlig på kvelden, jeg kunne ikke unngå å legge merke til at hun forsatt satt der. I det jeg satt å speidet utover puben/dansegolvet så la jeg merker til at det fylte seg på med ola dunk rundt bordet hennes, 1-2-3 og 4, så når jeg tenkte at nok er nok, så slo nummer 5 seg ned aller nærmest. Han var mer gimli typen, og virket nokså harmløs, i sterk kontrast til de andre 4. Så når Gimli forsvant benyttet jeg sjansen til å slå meg ned med noen beroligende ord, og det virket, til tross for at noen av dere would like to think otherwise. Ikke lenge etter trakk jeg meg tilbake til mitt bord, og før jeg viste ordet av det stod denne søte jenta på siden av meg. Det syntes jeg var veldig hyggelig, vi pratet vell og lenge, og alt ble stadig bedre. Dog har jeg dame og jeg sa dette til henne nokså tidlig i samtalen, men hun hadde vist ikke fått det med seg. Jeg tok det opp nok en gang, og når hun begynte å legge ut hvor heldig dama mi er, så sank hun akkurat ikke i kurs. Hun var faktisk tysk, og på tross av at hun kun hadde bodd 3 år i Norge, så snakket hun veldig bra norsk, og forstod egentlig alt av dialekten min, ganske imponerende. Hun var i tilegg 2 år eldere enn meg, noe som ikke viste noe sted, needeless to say, jeg ble litt betatt. Takket fint for samtalen, og ga henne et kyss på hånden, sånn alle Liverpool knights ville gjort, samt en god klem.

Jeg hadde en veldig fin kveld :)

Ah, du fikk meg nesten i julesteming der Termo, er redd han minner mest om kammeraten min :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...