Varmo Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Anbefaler How I met your mother og Blue Mountain State, to njuudelige serier, men det er vel Sitcom eller hva det heter da. HIMYM følger jeg med på allerede. Får sjekke ut Blue Mountain State også, den har jeg nesten ikke vært noe borte i. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Blir så frustrert av HIMYM.. Får jo aldri vite hvem som er moren!!!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det nærmer seg, føler det ikke kan vær så jævlig lenge til igjen nå. s06e01 fikk vi jo endel info. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Blir så frustrert av HIMYM.. Får jo aldri vite hvem som er moren!!!! Føler vi har kommet en del nærmere nå ja, men er ikke derfor jeg ser på serien heller. At det er en story med moren som spenner seg over hele serien er greit nok, men jeg følger med fordi jeg synes det er morsomt, ikke for å få vite hvem moren er. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Oh the irony. Trodde jeg fikk det frem ved overdrevet bruk av utropstegn samt med en teit smiley. Jeg liker serien godt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg gleder meg hvertfall til å finne det ut. Barney og Marshall, faen meg så sykt geniale karakterer begge to. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Oh the irony. Trodde jeg fikk det frem ved overdrevet bruk av utropstegn samt med en teit smiley. Jeg liker serien godt. Haha, eksamenståka har ikke lettet enda tror jeg Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) All good, Termo Barney er best, Smågal. Diskusjon.no-FIVE! Endret 6. desember 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=RO8l_iCQfjI Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 For de som måtte bry seg, Torres fikk en gutt og han skal hete Leo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hehe, Leo Torres. Astronomisk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Godt å se Torres jobber med rekrutteringen Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Morsomt at han vil kalle opp sønnen sin etter den legendariske norske fotballspiller Øyvind Leonhardsen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Dama satt å så på en krim serie i går, mens jeg prøvde å konsentrere meg om noe på PC`en. Skurken het Fernando Florres, og jeg måtte stadig kikke opp da jeg syntes jeg hørte navnet på vår stjærne spiss Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Var CSI: NY det gitt, la merke til det samme Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dama satt å så på en krim serie i går, mens jeg prøvde å konsentrere meg om noe på PC`en. Skurken het Fernando Florres, og jeg måtte stadig kikke opp da jeg syntes jeg hørte navnet på vår stjærne spiss Høres ut som plagiat. http://www.youtube.com/watch?v=JVUYjCIIVoc&feature=related Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Angående HIMYM: Monday: Robin gets a new job, Barney discovers the joy of giving on Christmas and Ted begins his duties as Best Man for his old friend Punchy's wedding! Don't you just love this time of year?! Aiaiaiaia!!!!! Vi vet jo at Ted møter moren i et bryllup der han er forlover (for sin gamle kompis Punchy). (det i parantes er jeg ikke helt sikker på) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Og? Ikke noe nyheter der? Vi vet jo at Ted er Best Man til Punchy. Bryluppet kommer sikkert ikke før mange episoder enda. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hmm vell, siden Ted har startet på "plktene" sine er det vel ganske nært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå