Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gonna fuck a mummy. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Oh yes, it all makes sence now Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mummys Nam! Liker du de gamle? Oilf liksom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skal på All Inclusiv greier. Faktisk på det stedet Makohaien driv å leker seg med russere og polakker i disse dager. ''Sjølen'' fyller 50år, så feirer med en uke i Egypt. Mummys Nam! Liker du de gamle? Oilf liksom? Det minner meg på: Hvor gammel er kona di foresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Still a mom. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Virker som det er "in" å reise til Egypt for tiden. Hører stadig om folk skal ned dit eller som nettopp har vært der. iRoman her på forumet var der nylig om jeg ikke husker feil. Btw; +1 for den der Daniel, og fordi at jeg så først nå at du har Walter White som avatar. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Btw; +1 for den der Daniel, og fordi at jeg så først nå at du har Walter White som avatar. Hadde pinadø ikke sett det selv heller. Creds uansett, super serie. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Still a mom. Hun er nok for ung for deg Daniel..... Beklager. Vi snakker Breaking Bad i presume? Har ikke fått somlet meg til å se mer enn 2 episoder av den. Fatter ikke helt hvorfor eg stoppet heller igrunn. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har rundt 5 eps igjen av sesong 3 av Breaking Bad. Startet å se for et par uker siden. Ble ganske hekta, og da gir jeg bare etter og ser når jeg kan. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Care to fill me in? Hva går serien i ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Alltid hatt lyst til breaking bad, men har så mange serier jeg følger med på nå, så tror jeg venter til korn går i dvale over vinteren! Nå tar vel forsåvidt dexter og twd pause i etter dagens episoder da.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ferdig med 2/3 eksamener nå. Litt over 1 uke så er det juleferie Har hatt første sesong av Breaking Bad liggende en stund nå, men har ikke fått kommet i gang å se på det enda, mulig jeg begynner å se både den og Dexter nå i jula, da jeg har fullført en del av seriene jeg følger med på i det siste. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Anbefaler How I met your mother og Blue Mountain State, to njuudelige serier, men det er vel Sitcom eller hva det heter da. Over til noe annet, vurderer å kjøre jack daniels+cola til neste fyll, noen erfaringer? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er ganske ålreit, men drikker det aldri fordi cola ikke smaker like godt dagen derpå, og cola er obligatorisk for meg da! Prøvde tropo og vodka her forleden, det var sykt digg, men også sykt skummelt for det gikk jo ned som vann! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kjipern å ha cola-sug dagen etter ja, men klarer meg fint med Urge også. Tropo og Vokda ja, Skrewdriver det vel? Helt klart alt for godt ja! Men de galne har det godt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Cola og Captain Morgan, dropp hobo whiskeyen så har du et herlig fyll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Cola og Captain Morgan Viste ikke at du var homofil. Gratulerer med å komme ut av skapet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå