Smågal Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Åh? Nice! Bestilte fra Russ.no jeg men.. Fikk de vel for 2-3 dager siden! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Smågal.. Herregud for en ekkel blogg! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er skotsk kondisjonstrening? Har faktisk aldri hørt om det før, og finner lite når jeg søker. Løpe i 80% av farten din på 25m/retur(35m/retur hvis dere er bra trent) i løpet av 10sekunder, så har du 10sekunder pause. Gjenta det i ca fire minutter (4minutter er bra å begynne med), etterhvert kan du øke det. Du kan gjerne øke med 2minutter hver gang, hver måned for eksempel. Du skal klare å løpe under 10sekunder, hvis du bruker mer enn 10sekunder. Da skal det gå utover pausen din, f.eks. du bruker 15sekunder å løpe, da får du kun 5sekunder pause før du løper igjen. Hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lars Tangen sin, Latias. Fox, det der er helt forferdelig tungt.. huff.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er skotsk kondisjonstrening? Har faktisk aldri hørt om det før, og finner lite når jeg søker. Løpe i 80% av farten din på 25m/retur(35m/retur hvis dere er bra trent) i løpet av 10sekunder, så har du 10sekunder pause. Gjenta det i ca fire minutter (4minutter er bra å begynne med), etterhvert kan du øke det. Du kan gjerne øke med 2minutter hver gang, hver måned for eksempel. Du skal klare å løpe under 10sekunder, hvis du bruker mer enn 10sekunder. Da skal det gå utover pausen din, f.eks. du bruker 15sekunder å løpe, da får du kun 5sekunder pause før du løper igjen. Hvis du skjønner hva jeg mener? Skjønner, har hatt noe lignende ved enkelte annledninger faktisk. Men da ble det kalt noe annet, husker ikke helt hva... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Grattis med oppkjøringen, Smågal. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Tusen takk! en stor fuckings byrde er løftet fra skuldrene mine. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, godt å få det unnagjort. Husker jeg kaldsvettet litt de første gangene jeg kjørte alene i byen, men det gikk seg veldig fort til Grattis med lappen. Kjøre fint nå da, så du ikke blir fotgjenger Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Gratulerer med lappen! Tror det er ca. 3,5mnd siden jeg bestod. Herlig følelse, og selvfølgelig veldig deilig å bli ferdig med alt stresset rundt det å ta lappen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Takk gutta. Nettopp råna en tur med halve klassen som ville "sitte atti", hehe. Deilig! Chill å kunne kjøre til trening,skole osv selv. Aaaaah Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Takker. -- SE da! Fyyyyyyyyyyy faen! http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=579790 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Denne var stilig. http://www.youtube.com/watch?v=DKWdSCt4jGE Endret 12. mars 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Gjekk en tur i stien, fant en flaske sprit,jeg tømte hele driten og sjanglet hitt å ditt.. :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Spennende tråd, mine innlegg Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Interresant tråd, har ikke lagt merke til den før nå... Få opp aktivitetesnivået her så kan det bli bra! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg begynner, skal vi blogge? Om hva? Jeg kunne skrevet en god blogg om livet, på godt og vondt. Blir det femi, eller har dere lyst til å høre? Jeg har vurdert å skaffe meg en jakt og fotballblogg. Kunne vært morro. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Eh, ja... Synest vi her kunne lage oss en mote og gayblogg à la lars tangen. e: og jeg er seriøs! Endret 7. april 2010 av Smågal Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Du er aldri seriøs. Noen som kan si meg hva en tur til Anfield har kosta dere? Med alt, fly/hotel, kampbillett, omvisning, mat osv... Begynner å legge opp litt penger nå, vært digg å tatt turen over til høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå