guttorm Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Vell alt er likt meg, men jeg spiller på den stasjonære Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Hjelper så lite, jeg er på jobb. Men jeg er hjemme til årets Ljusare, det blir bra Jeg tenker mer og mer på å kombinere en EL kamp og feks søndagskamp i PL i høst, gi meg et tips dersom noen planlegger noe, eller bare har lyst å reise. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Å natte på stigende rus er nice Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 kamptråd for morgendagens kamp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 kamptråd for morgendagens kamp? Bare lag du da. Gjorde jo en god jobb da du hjalp meg med United-Blackburn tråden forrige sesong. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 kamptråd for morgendagens kamp? Bare lag du da. Gjorde jo en god jobb da du hjalp meg med United-Blackburn tråden forrige sesong. Jammen, jeg kommer til å skrive ting da som kan fornærme Liverpoolsupporterne og det er jo aldri trygt i dette forumet Og en kamptråd i Liverpooldelen må jo være en vennelig tråd for LFC-supporterne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kamptrådene postes i PL-kategorien, så du trenger ikke å lage en Liverpool-vennlig tråd. Tror du skal gi det et forsøk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Smågal fixer, hold dere unna Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Da bør jo Chef skrive en tekst som smågal sveiser inn i sitt innlegg usensurert. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har fiksa jeg Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Hvertfall jævlig vanskelig å finne noe som matcher både lommeboka og krava mine. Edit: Problemet mitt er at jeg ikke trenger noen ren gamingpc, men allikevel vil ha det beste som er. I grunn trenger jeg egentlig ikke vente på at ASUS oppgraderer skjermkortene, for 300-serien burde jo holde i massevis når jeg ikke spiller så sykt mye på PC, har 360 til det. Ble MSI på meg, endelig somlet meg til å bestille. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 En jente som har vært innom og ingen svarer? Slækt gutta. Aaanyway, var på nach til 07:00, bare et under at jeg er våken til kamp. Må sikkert erstatte en sofa til flere titusenvis av kroner. Brenn i helvete! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 En jente som har vært innom og ingen svarer? Slækt gutta. Aaanyway, var på nach til 07:00, bare et under at jeg er våken til kamp. Må sikkert erstatte en sofa til flere titusenvis av kroner. Brenn i helvete! Key word akkurat der. kjipt med sofa'n da. Gjorde du som meg og brant den opp? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hadde sikkert sett bedre ut om jeg hadde brent den opp, skulle tenkt på det Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg kunne vært faren Ivertfall nesten. Du må fortelle da smågal. Nattespill handler om å drikke og myse på jenter og god musikk. Du skal ikke masakrere sofaer, Det var da so(faen)! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hoho!! I lol'd WELL. Jeg var godt i gang med kvelden og skulle flytte meg fra stolen til sofaen hvor kvinnsa var. Så trakka jeg opp på armlenen på sofakanten og da knakk hele jævla greia, lurt som faen. Dansa forøvrig naken med ei og hu stod der og spanka meg på skinka. Har film! Møtte forøvrig ta pause halvveis i innlegget for jeg vart så jævla dårlig, gikk på dass og fant ut at jeg har et jævlig stort sår på undersiden av kneet! wtf..? Slapt at denne tråden har bare 19 sider forresten, her må det hver helg legges ut fyllehistorier og annet abligøyer! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Say no more Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Haha, genialt Smågal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå