Smågal Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Grattis, RU! Virkelig tatt steget i de voksne rekker nå. Kidden holder deg nok opptatt dag inn og dag ut, tenker jeg. Hvilken utdanning har du/tar du da? Det er noe jeg burde bli ferdig med selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Ja, da var jeg singel etter 3 års samboerskap. Ah, derfor jeg har fått meg dame ja. Nature finds balance. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 ikke minst fått unge, som gjør at man jo aldri har tid til noe som helst har jeg oppdaget.. Kun snakk om prioriteringer!!! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. september 2014 Forfatter Del Skrevet 6. september 2014 Heh, må være det Daniel. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Grattis, RU! Virkelig tatt steget i de voksne rekker nå. Kidden holder deg nok opptatt dag inn og dag ut, tenker jeg. Hvilken utdanning har du/tar du da? Det er noe jeg burde bli ferdig med selv... Thnx, ja er ikke akkurat bare å fly ut døra lenger har vi merka. Tatt bachelor i shipping, akkurat begynt på master nå! Spennende, men er jo et jævla ork med unge og alt.. ikke minst fått unge, som gjør at man jo aldri har tid til noe som helst har jeg oppdaget.. Kun snakk om prioriteringer!!! Stemmer det, dama merker det godt når det er kamp. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Reunion her inne ja. Heftig! Vet nesten ikke om jeg tør å bla bakover i denne tråden for å se hva jeg har skrevet tidligere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hehe! Enig, tror vi skal unngå å bla frem gamle innlegg... Er du i Liverpool enda, Termo? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Flyttet hit for to uker siden, så ja! Tok bachelor i England, ikke langt fra London, men har flyttet til Liverpool for å ta master nå. Endret 26. januar 2015 av Termo Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Flyttet hit for to uker siden, så ja! Tok bachelor i England, ikke langt fra London, men har flyttet til Liverpool for å ta master nå. Kommer du deg på alle hjemmekampene, eller er det vanskelig å få tak i billetter? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Går veldig greit foreløpig. Endret 26. januar 2015 av Termo 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Morsomt å se at "veteranene" forsatt holder koken! "Alt var bedre før" Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Møtt Skretel igjen? Eller var det GLN? KE du tar master i Termis? The Liverpool way? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Møtt Skretel igjen? Eller var det GLN? KE du tar master i Termis? The Liverpool way? Du nevnte navnet mitt uten at jeg forsto meninga ? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Gutta, la oss leke litt. Sett opp din drømme 11-er med drømmedamene dine. Ikke tenk for mye på hva andre synes, ta med dine personlige favoritter. LETS GO! For min del; (4-2-3-1) Mila Kunis Beyonce - Sophia Bush - Eva Longoria Selena Gomez - Jessica Alba Taylor Swift - Jessica Biel - Anna Kendrick - Alison Brie Jennifer Aniston Supersub: Emma Watson Måtte selvsagt ta med noen av de rutinerte "legendene" som Aniston&Biel. Forsvaret mitt er noe preget av personlige favoritter, imens midtbanen/angrep er top notch. Neste mann! (Kun 1 supersub er lov) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hahaha. Ingen norske som klarer å få plass i troppen din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Gutta, la oss leke litt. Sett opp din drømme 11-er med drømmedamene dine. Ikke tenk for mye på hva andre synes, ta med dine personlige favoritter. LETS GO! For min del; (4-2-3-1) Mila Kunis Beyonce - Sophia Bush - Eva Longoria Selena Gomez - Jessica Alba Taylor Swift - Jessica Biel - Anna Kendrick - Alison Brie Jennifer Aniston Supersub: Emma Watson Måtte selvsagt ta med noen av de rutinerte "legendene" som Aniston&Biel. Forsvaret mitt er noe preget av personlige favoritter, imens midtbanen/angrep er top notch. Neste mann! (Kun 1 supersub er lov) Halle Berry Taylor Swift-Aylar-Courtney Cox-Katie Holmes Elisabeth Banks-Heather Graham-Chelseadama-Tatyana Ali(Ashley fra Fresh Prince in Bel Air) Hun blonde dama fra leathal weapon 2-Scarlet Johansen. Supersub: Hun fra Kiwi'n. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 ----------------Aniston ------pamela-schiffer-bleeth electra-alba-thiessen-applegate -------crawford-evangelista-Longoria Ikke så glad i mørke damer Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Cox, daniel? Den var uventa! Det botox-trynet der har tapt seg IMO. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Man tar vel utgangspunkt i deres alltime high? Hvis ikke er jo AllFather sin liste en BMILF stortsett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå