Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Have a good time. Satser på din første Liverpool-seier også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Får jo nærmest tarmslyng av ligastart lengsel her jeg sitter. Skal fyre Youtube videoer de neste dagene! Endret 10. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Samme her, har gått mye i Youtube og Season Reviews i dag, har sikkert sitter til sammen tre kvarter bare å sett på programoversikten på TV2BPLHD-kanalene også, så lenge at løven ikke er skummel lenger. Endret 10. august 2010 av Termo 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Etter litt tilfeldigheter kom jeg borti denne tråden. Håper det er plass til en pool supporter til Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Selvsagt, her er det alltid rom, velkommen skal du være Note at det er mer en en tråd, faktisk et helt under forum + This is Anfield i PL katogorien. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tusen takk! Ser frem til kampen imorgen. Akkurat nå sitter jeg å ser på Chelsea - West Brom. Lite underholdene, dog ser Chelsea meget farlige ut. Likte heller ikke synet av Bønna i blå drakt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Det fikser Skrtel neste gang vi møter dem Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Optimisme i leiern! Det er slik det skal være Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Ja, i år er det vårt år!! Endret 14. august 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nei, nes... ok i år da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Akkurat nå sitter jeg å ser på Chelsea - West Brom. Lite underholdene Hmmm.... Det tok seg vel litt opp? Sånn underholdningsmessig sett.... Eller igrunn litt deprimerende og. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Joa, men slike kamper vet man stortsett aldri blir underholdene. Uansett hvor praktfulle målene er. Må jo se på 1 dags kampene vettu Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Jeg bare lurer, kjenner du til de andre trådene Hugol? Det er bare å ta seg ut, denne tråden er faktisk om andre ting enn Liverpool, sånn på en måte. Lese første posten. LOL, dagbladet har forsatt PL tabellen fra i fjor. Faktsik ganske amatørmessig. Trippel dritaz i går ZU? Det ivetrfall jeg Endret 15. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ble litt for meget ja. Kompis hadde leid hele 2.etg(fram til klokken 2) på Three Lions så vi tok turen oppover i 11 tiden. 1 <3 beer. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg bare lurer, kjenner du til de andre trådene Hugol? Det er bare å ta seg ut, denne tråden er faktisk om andre ting enn Liverpool, sånn på en måte. Lese første posten. LOL, dagbladet har forsatt PL tabellen fra i fjor. Faktsik ganske amatørmessig. Trippel dritaz i går ZU? Det ivetrfall jeg Kjenner ingen noe spess nei, men vet at det er en del god folk her. hehe Så ferdig kampen nå ja. Er ikke fornøyd med 1-1 uansett om vi spillte med 10 (tiltels 9) mann. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Så lite liv her a! Syntes det er synd at budet kanskje trekkes ettersom prossesen tar for lang tid Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hugol: Du er i feil tråd... Her er et utvalg av tråder der det diskuteres mer Liverpool. Dette er en skravletråd, bare surr her This is Anfield - Hovedtråden til klubben Liverpool kategorien på forumet.... Slå deg løs. Endret 19. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Det er godt vi har noen stødige United supportere til å vise vei Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Ja, at eg ikke er Forumveileder er over min fatteevne. Sier derimot ikke så mye da min fatteevne er noget begrenset.... 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fru jotun på biltur: http://www.youtube.com/watch?v=VHHjcGWYt70&feature=player_embedded#! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå