""" Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 DKCR er alene grunn nok til å punge ut for Wii. Latterlig bra spill. Eier ikke Wii selv, dog. Høhøh! Men det er knall uansett. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Sexbox som Smågal så fint sier det er det jeg har. Gir fullstendig faen i fanboy diskusjoner om hva som er best, men håndkontrollene på PS3 er for småunger. Kjennes ut som plasten skal til å knekke om du klemmer til. Xbox kontrollene er evig mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Si ifra om du er gira på en kamp a, søten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Sure, men tviler. Ble lei Fifa12 ganske kjapt. Nå er det Splinter Cell: Conviction det spilles når boxen først er slått på. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Å sitte alene å spille Fifa 12 er rimelig kjipt. Men faen som det funker om du sitter sammen med en eller tre andre og spiller. To og to på lag er gull. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Wii? Seriøst? Man bruker Wii kun første uka etter kjøpet, så aldri igjen. Wii er fantastisk undervurdert. Rett og slett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det stemmer nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Mari Elton @Mari_Elton_ Martinez or Rogers! No way!!!! If either one of them are our manager come July I will post a naked picture with a sign of apology!!!!! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 FIFA og bilspill på PS3, alt annet på Xbox. Alle veit dette. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fordømte vektersvin. Hvis det er noen som skal streike så er det meg, ikke postordrepolitiene hvertfall. Ubrukelige folk. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fordømte vektersvin. Hvis det er noen som skal streike så er det meg, ikke postordrepolitiene hvertfall. Ubrukelige folk. Det var du som flyttet til Stavanger (fra Bergen)? Har du fått hjemlengsel nåda, når det nesten ikke har vært nedbør? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Sitter i sjøen, og nedbør er det siste eg tenker på Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvorfor er du sint på vektere/vekterstreiken? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fordi eg kommer meg ikke hjem fra jobb. Igrunn ikke verre. Var litt irritert tidligere i dag, når de kansellerte helikopteret vårt i morra. Men håpet er der om å komme hjem før helgen. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Blir vel litt overtid da? Har dere hatt flatt hav i det siste? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 http://i.imgur.com/UO1pT.gif nam nam? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Blir vel litt overtid da? Har dere hatt flatt hav i det siste? Hatt et par dager med litt nordavær. Iskaldt med stort sett opphold. Nå er det tilbake til sommervær igjen. Bare synd me ikke har Mob Båten tilgjengelig for "trening" --> kosekjøring på flatt hav Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Har hatt noen turer i nordsjøen noen år tilbake. Fristet egentlig ikke, særlig ettersom jeg har jobbet 12-9 rotasjon på land. Dessuten ser mindre rigger ikke så sikre ut som dem burde være, faste innstallasjoner ser ut som bare rutine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå