Matsmeister Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Takk Gud Skrtel! Lenke til kommentar
Shelvey Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Anbefaler å følge denne karen https://twitter.com/#!/Mikael_Trolie Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Begynner å føle meg levende igjen... Sake er forresten usakelig stygt. Oh, og sorry til deg som ikke finner snøskufla di nå, den var et perfekt akebrett! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jadda. Då var'n blitt 23. At søstra mi trassar sine Chelsea-sympatiar og gir meg An Epic Swindle kan ein sette pris på. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Da venter jeg på ny hjemmedrakt... Med nummer 8 på ryggen. Dog er oddsen for at noen tar feil av meg og Stevie heller lav Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du burde satse på Carroll! Han er up and coming! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Da er det tilbake til England igjen i morgen. Blir greit å komme tilbake, men er ekstremt deilig å være hjemme også. Ser positivt på det og tenker at det blir ekstra digg å komme hjem når man er borte først Nøyaktig 3 mnd, så er det hjem på påskeferie i 10 dager, så har noe å se frem til Håper kanskje å få til en kamp mellom nå og påske, enten hjemme eller borte (kan få skaffet billetter til begge), men vet det kan bli vanskelig når det drar seg til med skole og andre ting også. Skal i hvertfall prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Høres knall ut, Termo. Endret 7. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hehehheheheheheh. hadde uijke blaner om å dra ut, endte opp mex å drikke meg shitfaced på øl ofg rusbrus blol. Nå må vio få Smaågal tilbake her, han hear uhelt klar lært sin lekse og er klar for å bidre med kvalitet her igjen. Moderatoer come onnn! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Du burde satse på Carroll! Han er up and coming! "En spiller med masse potensiale, verdt hver krone" Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Mekka kamptråd for i morgen, forresten. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=hUNem35xh48&feature=related Oh yeeeah Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Snipp Hils tilbake til Reidar Webster da Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 hesiann oppsan flallallala om musekvelden da skal alle sammen være gla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Glad? Nånei, ikke litt engang. Sitter å skriver en 30siders rapport som skal inn klokken 23.55. Lørdagen, da skal jeg væra glad(og full) Endret 17. februar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Hørtes litt svett ut, rolig her for tiden. Hva som gjorde at Smågal fikk ferie egentlig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det var så grusomt at det ikke er lov å diskutere her på forumet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hørtes litt svett ut, rolig her for tiden. Hva som gjorde at Smågal fikk ferie egentlig? Par fylleinnlegg i romjulen. Kan ikke huske det var så ille heller, På tide å få han tilbake nå, tror han har rukket å bli edru. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ville vel isåfall vært for første gang. Eg tror faktisk smågal aldri var edru mens han var her... Crazy teori: Kanskje det ikke var fylleinnlegg, men edruinnlegg??? Det var så grusomt at det ikke er lov å diskutere her på forumet. Faktisk er det ikke engang lov å diskutere han. Han er utestengt. Han er ikke en av oss lenger. Nå ryker vi alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå