guttorm Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 God jul folkens Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Gav brodern ei original 95/96-trøye med Fowler 23 på ryggen. Han fikk tårer i augene. Suksess! 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Dagmar tar av, ville tilstander her nå. Hele søre sunnmøre uten strøm, jæææævlig kjedelig. Takk gud for mobilt bredbånd Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Jajaja, mine damer og kvinner! No kan eg tenke meg at alle har lest røverhistorier på nett om kor fullstendig kaos det er her i Førde i kveld. Men slapp av! Vår kjære sjur577 er i god behold og avisene lyger på nivå med the sun. No er det endeleg duka for at bekymra forumbrukarar kan sove godt utan å bekymre seg for meg. Det kjipaste er eigentleg at det ikkje vart ons i kveld. Faen. Endret 27. desember 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jaaaaaaaaaaaaahhhhhh.............. Endelig strøm. Har vært uten i et par dager nå, for et stusselig liv det har vært! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ahhh guuudd..................... Så jævlig kjedeeglig å værehjemmme på byfgda på fyollla.. Kjeder ræva av meg , savner å være i byen!!!!! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 men du smågal! Den unge Sjur577 har også vore på småby-fylla i kveld, as usual, og har litt visdom å komme med! Då kan du jo sjekke opp alle dei 18 år gamle bertene som ikkje har komt seg frå bygda endå. Brilliant! Tenk litt på det. Sjølv var eg wingman i kveld. Forbaska kompisar som ikkje setter pris på denslags og avfeier den relativt snerte jenta. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 ser den. Møtte eksen sjølv, men fokuserte heller på venner og alle andre kvinns som var å finne der. Tar jo litt tid å komme dit at ein kan fokusere sånn, så ser at det kunne bli problematisk.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 av og til elsker jeg deg litt sjur Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 ja, den som ikkje klarer å sjå gleden i meg i blant er ein vaskeekte surpomp! Nei, er jævla trøblete det der, som sagt, men gi det litt tid, så kjem det seg! Var jo litt sånn "å faen!" sjølv då eg såg eksen i kveld, men merka plutseleg at eg faktisk ikkje brydde meg. Tilfredstillande. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg synes vi Liverpool-folk skal begynne å kalle hverandre for negros, på samme måte som commie-dudsa kaller hverandre comrades. So, me niggers, hatt ei bra jul? En del jobbing for min del, men jeg skal vel leve etter jula og. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Bra jul, men jobbing har det vært. Tar et velfortjent avbrekk nå, og stikker til Trysil i morgen. På tide å komme seg i bakken igjen nå. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Liverpool i morgen Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Nesten så jeg ønsker seier til 'pool for din skyld, men bare nesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 For ikke sett kampen desverrre. Skal på supriseparty. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Så jævla kjipt. Vært i byen med dama og handla vin, fyrverkeri og drit, og så får jeg telefon, og en kamerat som ikke kom hjem fra jobb i går ble funnet død i natt. Drit og faenskap. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Oi.... Det var veldig trist å høre! Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Takk. Går greit med meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hva skjedde med han? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Alt jeg vet nå er at politiet fant han i natt, og at det ikke skal være noe kriminelt. Kjærringa hans, som var den som ringte meg, sa ikke så mye, forståelig nok. Først og fremst verst for henne og resten av familien, barna er vel ikke gamle nok til å forstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå