Varmo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Grattis med overstått Jefe. Hva er planene til høsten, hvor tenker du å studere? Ble fritatt militæret pga. idrett selv. Som sagt, helt greit å slippe å tenke noe mer på det. Satser på det går veien for deg også Endret 14. desember 2011 av Termo Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Takker. Planlegger å studere i utlandet, og kanskje bo der etterpå. Vært i kontakt med skolen og sånt over de siste månedene. Vært på gjerdet mtp hva jeg vil gjøre inntil i høst egentlig. Derfor jævlig kjipt å få innkalling til militæret når ting begynte å matrialisere seg. Eksakt studiested og linje røper jeg ikke før jeg er ute av the line of fire hva angår militæret. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Utlandet er et fint sted Ser frem til å høre mer Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Grattis Jefe! Du virker til å være en fin fyr, forsett med det Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Right back at ya guttis! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er faktisk i akkurat samme situasjon Jefe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=vNVguvNE7qc Alt ordner seg. http://www.youtube.com/watch?v=J31S6OYcS4M&feature=related Golden duck Endret 15. desember 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tusen takk folkens. Kom inn i Kongens Garde av alle ting. Planen er å bli fritatt på et eller annet vis tho. Har studieplaner til høsten, så var verst tenkelig tidspunkt å få innkalling på. Etter svar jeg har fått her på forumet er pollenallergi mitt sterkeste kort for å slippe unna. Får bare legeattest fra fastlegen på det, så håper jeg at det holder. Militæret er det kjedeligste og mest meningsløse jeg noen gang har gjort. Men å hate bygger karakter visstnok. Jeg burde isåfall ha en satans karakter. Har hatet nok. Vi er jo nordlenninger begge to, så vi burde være automatisk fritatt. Ta heller inn folk fra Sørlandet. Som knapt vet hva snø er. Vil anbefale militæret jeg. Har hittil hatt et knall halvt år inne, er dog stasjonert i nord, noe som er litt mer awesome enn sørpå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Våkner opp, har aldri følt meg så gjennomført ødelagdt før noen gang. Kikker meg litt rundt, det er blod ca overalt. Finner ut at det kommer fra noen kutt jeg har på armene. Dressen min, bukse,vest, skjorte og jakke, er alt helt fult av blod, ser ut som noen har skutt meg. Men det værste er ikke at jeg så vidt klarer å bevege armene, men at jeg sikkert ikke rekker å få rensa dressen til jul. Ja forresten så hadde jeg fått parkeringsbot når jeg henta bilen i dag tidlig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tilbake på flaska? Sikker på at det ikke er et glassbord som har fått kjørt seg i natt da? Du får holde deg til vanlig trevirke fremover. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tror der var noen knuste glass og greier, litt shady hukommelse men. Er godt vandt med å være "beat up" dagen derpå, men i dag tar kaka. Hjelp, hehe. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Hvordan er møblene, det var vell kanskje ikke noen igjenn fra sist? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Tror det eneste jeg ødela var meg selv og dressen min, guttorm. Hehe, dritkjekt. Har forresten levert inn dressen min på renseri nå i et desperat forsøk på å redde den. Han som jobbet der hadde ikke helt troen egentlig, men jeg kan bare håpe på det beste. Alle be en bønn for meg og dressen min plis.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er faktisk i akkurat samme situasjon Jefe. Hvor sender de deg? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Garden her også. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tusen takk folkens. Kom inn i Kongens Garde av alle ting. Planen er å bli fritatt på et eller annet vis tho. Har studieplaner til høsten, så var verst tenkelig tidspunkt å få innkalling på. Etter svar jeg har fått her på forumet er pollenallergi mitt sterkeste kort for å slippe unna. Får bare legeattest fra fastlegen på det, så håper jeg at det holder. Militæret er det kjedeligste og mest meningsløse jeg noen gang har gjort. Men å hate bygger karakter visstnok. Jeg burde isåfall ha en satans karakter. Har hatet nok. Vi er jo nordlenninger begge to, så vi burde være automatisk fritatt. Ta heller inn folk fra Sørlandet. Som knapt vet hva snø er. Vil anbefale militæret jeg. Har hittil hatt et knall halvt år inne, er dog stasjonert i nord, noe som er litt mer awesome enn sørpå. Militæret var jo forsåvidt greit det, hadde en fin førstegangstjeneste sjæl. Det du må satse på er at du slipper unna heimeværnet! Det er no dritt det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Strålende. Suarez får 8 kampers karantene. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Skjønner ikke hvor de får bevisene fra til å gi han en sånn dom, såvidt jeg har skjønt har de jo kun Evras påstand å gå på. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 PIIP.... F*n! Hva skal man si? Dyre poeng å tape når man kommer til slutten av sesongnen. F*n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå