Jefe Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fikk innkalling til Forsvaret på 20 årsdagen. Det er kjipt altså. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Grattis med dagen da! Hvilken tjeneste? Kan vi bytte, så kan du få butikkjobben min? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Militæret.... Pigadø snart 10 år siden eg gikk inn der.... Glad eg er ferdig! Drittkjedelig år! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Militæret synes jeg det er helt greit å tenke på at jeg aldri skal inn i. Hvor og når er du kalt inn Jefe? Og hva driver du med nå? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Var aldri der gitt, de så vell IQ testen Var vist 18 meter bølger peak her sist, da hadde nok smågal likt seg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Du vet guttorm. Smågal er sunnmøring (?). Trikset deres er veldig enkelt for å unngå å spy. De legger en 20 kroning på tunga! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Militæret er det kjedeligste og mest meningsløse jeg noen gang har gjort. Men å hate bygger karakter visstnok. Jeg burde isåfall ha en satans karakter. Endret 13. desember 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har Jefe bursdag i dag? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det har han, lille gutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer med dagen, Jefe! Håper du har hatt en fin dag. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer jefe, kanskje vi treffes i Indre Troms.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer med dagen, Jefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er ikke mye igjen av dagen nå, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 24 min er et hav av tid. Gratulerer Jeffy Jeff Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Grattis med de herligste ti minutter av ditt liv. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Grattis jefe! @guttis: Tror jeg har vokst av meg den sjøsjuken jeg slet med tidligere, kjente i hvert fall ikke noe til det de siste turene Lykke til med dimminga også jefe(regner med du prøver deg på det?!) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tusen takk folkens. Kom inn i Kongens Garde av alle ting. Planen er å bli fritatt på et eller annet vis tho. Har studieplaner til høsten, så var verst tenkelig tidspunkt å få innkalling på. Etter svar jeg har fått her på forumet er pollenallergi mitt sterkeste kort for å slippe unna. Får bare legeattest fra fastlegen på det, så håper jeg at det holder. Militæret er det kjedeligste og mest meningsløse jeg noen gang har gjort. Men å hate bygger karakter visstnok. Jeg burde isåfall ha en satans karakter. Har hatet nok. Vi er jo nordlenninger begge to, så vi burde være automatisk fritatt. Ta heller inn folk fra Sørlandet. Som knapt vet hva snø er. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 YO! Protip: Skaff noe mer enn alergikortet om du kan, jeg kjørte den. Og det funka ikke. Måtte krydre på med migrene(takk hyperio btw), først når jeg sa jeg hadde det og forklarte litt rundt det, så slapp jeg. Hadde ikke noe "bevis" på det da, men så lenge du later som du vet litt om det(symptomene og sånt, han spør om det), så funker det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Alrighty. Skal huske på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå