osse-mon waits for alice Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Faen Carroll trenger selvtillitt! Man så jo på mils avstand at han kom til å bomme på den straffa, mannen skalv omtrent! Uansett: Utrolig deilig å slå Rublene for andre gang på kort tid. Særlig etter at jeg var i London i helgen, og delte T-banevogn med halvfulle, skrikete, Chelsea-dans som nettopp hadde slått Wolverhampton 3-0. Jeg sang i setet mitt, jeg. fuck off chelsea fc You aint got no history, 5 european cups, 18 leagues thats wat we call history! Det var egentlig en fin t-banetur Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Å fy farian. I dag er ein av dei dagane der ein skulle ønske ein kunne hatt kaffipause heile arbeidsdagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kjip onsdag med 8 timer ped. Det løses ved å tegne gårsdagens mål for å irritere studenten ved siden av som er Chelseafan Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Vi bør spille mot Chelsea hver uke Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Å fy farian. I dag er ein av dei dagane der ein skulle ønske ein kunne hatt kaffipause heile arbeidsdagen. Ja, så man kan kjøpe Bruce-billetter Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nei, denslags har eg ikkje råd til i dag. Sjanser på at han kjem til Roskilde! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nei, denslags har eg ikkje råd til i dag. Sjanser på at han kjem til Roskilde! Er Roskilde så mye billigere da? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nei, men så får han også en hel uke i herlige Danmark på en fantastisk festival, istedenfor 2 timers konsert. Lett prioritering. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ser poenget, men selv velger jeg lett Bruce. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nei, men så får han også en hel uke i herlige Danmark på en fantastisk festival, istedenfor 2 timers konsert. Lett prioritering. The Boss spiller lengre enn 2 timer Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tja, blir nok ikke så mye lengre vil jeg tro. Standard konsert oppsett er vel ca 2-3 timer. Springsteen kommer vel uansett til Roskilde til sommeren? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det vet jeg ikke noe om, men mener Bruce spilte nærmere 3,5 time forrige gang jeg så han på Valle Hovin. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fuck Bruce, først Pentagram, så David Eugene Edwards! Oh lala! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Pentagram 7. og DEE 8. desember, unge. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 To nordlendinger møttes på vidda. Det viste seg at dem begge va på leit etter kona si. – Korsa ser di kjerring ut? – Jau, ho e blond, slank, har pent ansikt og store brøst. Enn di då? – Nei vi gjer fan i ho, vi leite heller etter di! 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=23FXkcnZ7LA :!: Trykk 5 flere ganger. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 http://www.sol.no/klipps/video/de_har_kanskje_ikke_hort_om_vinterdekk_der_borte Lol, gleder meg til det blir skikkelig vinter her også. Elsker å se folk som ikke klarer å kjøre på snøv/glatte veier. Hæhæ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå