Muggkaare Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er begrenset hvor mange talenter vi har i lille Norge. Kan ikke huske å ha blitt spesielt kmponert siden første sesong av Idol. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 jajjajajaja mine damer! No har eg vore ute på ein snurr igjen! Lite å fortelle. Altfor mykje folk og altfor høg musikk. Fuck Bergen på ein laurdag. Sjå fotball: check Drikke øl: check Spele BF3: Spelte Madtracks og Bomberman Pule dame: Såg ei pen dame på Vamoose. Joda. Godt eg ikkje brukte alle lommepengane mine på øl ute i kveld. Ville ha vore bortkasta. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Parkeringsvakter er faen meg triste personer altså. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7FAw9oakCv0 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Parkeringsvakter er faen meg triste personer altså. Du tar feil. Finnes en del idioter innenfor yrket, men de fleste er bra folk. Det er for det meste bilister som ikke greier og parkere ordentlig og som ikke har lært seg klokka som er triste personer. Forbanna tapere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=TKWbT0CpaXo Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Parkeringsvakter er faen meg triste personer altså. Du tar feil. Finnes en del idioter innenfor yrket, men de fleste er bra folk. Det er for det meste bilister som ikke greier og parkere ordentlig og som ikke har lært seg klokka som er triste personer. Forbanna tapere. Åh, please. Du vet jo og at du hater dem. Har du noe menneskelig gen i kroppen så hater du dem du og. Hele konseptet med å betale bare for å la bilen stå et sted er i grunn jævlig utspekulert og kynisk. Det verste er at du må betale for å stå utenfor sykehus, sykehjem, legesentre og legevakt. Noen skal tjene penger på at du er syk eller skal besøke syke. Og utenfor disse stedene finner du de mest ivrigste jævlene i de stygge uniformene deres. Noe som igjen automatisk fører til at de tror de er autoritetspersoner og viktige. Der har du tapere. Det eneste parkeringsvaktene skulle gjort var å bøtelegge biler som faktisk står der det er ulovlig, sperrer noe ol. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvem er så fattig at man ikke har råd til syk kroner for parkering? Fin måte å få folk til å ikke tyvparkere foran sykehuset f.eks, og så gå til jobben som er like ved. Fattern er parkeringsvakt, og virker som en veldig hyggelig en. Men han har også fortalt om noen andre (som regel folk som er utplassert en liten stund) som konsekvent skal være jævligst mulige. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Så klart, det er forskjellige individer over alt. Men det med utenfor sykehus f. eks. kan jo løses på mange måter. Syke og besøkende kan jo få et slags "visitor"-kort på sykehuset som de kan legge i vinduet. Gratis. Det er ikke snakk om å være fattig, det er snakk om et prinsipp. Du må også innrømme at det er kynisk som faen. Det er faktisk folk som besøker sine nære daglig av forskjellige grunner og da blir det jo noen kroner etter hvert. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Parkeringsplasser er ikke gratis å bygge. Folk som gråter etter å ha blitt bøtelagt etter å ha stått over tiden, stått feilparkert, ikke betalt osv. fortjener boten sin. Det er selvsagt kjipt, akkurat som det er kjipt å bli tatt hvis du sniker på t-banen. Glad noen tar disse jobbene til tross for at de ofte blir utskjelt, og tidvis også utsatt for vold. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 De som jobber på sykehuset har annet å gjøre enn å skrive ut "visitor-kort" vil jeg tro. Forøvrig helt enig med Jørgen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Parkeringsplasser er ikke gratis å bygge. Folk som gråter etter å ha blitt bøtelagt etter å ha stått over tiden, stått feilparkert, ikke betalt osv. fortjener boten sin. Det er selvsagt kjipt, akkurat som det er kjipt å bli tatt hvis du sniker på t-banen. Glad noen tar disse jobbene til tross for at de ofte blir utskjelt, og tidvis også utsatt for vold. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Parkeringsplasser er ikke gratis å bygge. Folk som gråter etter å ha blitt bøtelagt etter å ha stått over tiden, stått feilparkert, ikke betalt osv. fortjener boten sin. Det er selvsagt kjipt, akkurat som det er kjipt å bli tatt hvis du sniker på t-banen. Glad noen tar disse jobbene til tross for at de ofte blir utskjelt, og tidvis også utsatt for vold. Du mener man fortjener 500kr i bot fordi man glemmer av tiden? Hvem har lid nød? Parkeringsplasser må ta betalt, men å basere sin inntekt på bøter noe de private aktørene gjør er jo helt hull i hode og skaper helt gale premisser for drift. Sett opp en bom, så betaler man for så lenge man står der. 500kr for at man ble sittende for lenge i et møte eller en legetime drøyde er helt avsindig. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Av en eller annen døv grunn glemte jeg å legge betalingskviteringen i ruta i sommer, joda jeg fikk bot. Skanna inn kviteringen og innrømmet at jeg hadde gjort en feil, men jeg hadde tross alt betalt. Tror du jeg slapp unna? Neida. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Av en eller annen døv grunn glemte jeg å legge betalingskviteringen i ruta i sommer, joda jeg fikk bot. Skanna inn kviteringen og innrømmet at jeg hadde gjort en feil, men jeg hadde tross alt betalt. Tror du jeg slapp unna? Neida. Det må du aldri finne deg i. Kjemp! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 “@jennyskavlan: Parkeringsvakter- er det de samme som sa ifra når læreren hadde glemt å gi lekser? " 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå