Smågal Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Gamezone sendte ut i dag. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Haha, idol blir seriøst dårligere og dårligere for hvert jævla år. De siste årene har idol/norske talenter vært bunnivå. Har vært èn god performance i dag, men det var jævlig bra også. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ja, Beat for Beat er mykje beitre. #Chand #Klasse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nrk P1 er bedre enn Idol og Chand tilsammen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Haha, idol blir seriøst dårligere og dårligere for hvert jævla år. De siste årene har idol/norske talenter vært bunnivå. Har vært èn god performance i dag, men det var jævlig bra også. Fatter ikke at folk klarer å se på sånt der, spesielt ikke de norske programmene. Vanskelig å få noe mer karaoke enn det der. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er vel andre gang jeg ser idol i år. Men den ene jenta som sang i dag var faktisk faaantastisk. Resten var eeeelendig. Norske talenter bruker jeg faktisk som regel å se, digger sånne program. Spessielt britain's/americas got talent, der nivået faktisk er høyt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Problemet med hele bunchen av slike talentshow er jo at det er så mye annet piss en de faktiske opptredene. Programledere som egentlig ikke har noe å gjøre må bare ha sine minutter, intervjuer før og etter, reklame osv. osv. Like greit å se det på youtube. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Flaut. Edit: Tenkte på Idol, Norske Talenter og alt det der. Er ofte underholdende i begynnelsen når alle taperne fremdeles er med, men når det blir seriøst blir det bare flaut og ekkelt. Endret 4. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Irriterende med dommerne.. Alt de sier er jo planlagt anyways. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Etter en stusslig kamp på Anfield er det fint man har damefotball å more seg med.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, City har jo underholdt i år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Se fotball, drikk øl, spill Battlefield 3, pul dame. Det er resepten på en knall lørdag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du får gjort de to første, da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Pfft. Tre av fire, men det er langt ifra godt nok. Må skaffe BF3 til uka. Penga mine. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du drar ikke dame når du ser ut som Justin Bieber. Kanskje du drar no smårips da, ålreit det og. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Drar faen meg alt fra 12 år gamle småjenter til 18 år gamle hawties til 25 år gamle eklinger. Drar alt. Litt trist, for jeg vil kun dra kvalitet. Men å se ut som Justin Bieber har ført meg til himmels. Dette er digg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Haha, idol blir seriøst dårligere og dårligere for hvert jævla år. De siste årene har idol/norske talenter vært bunnivå. Har vært èn god performance i dag, men det var jævlig bra også. Av ren nysgjerrighet: Hvilken opptreden syntes du var bra? @Nekrolog og Gynekolog: Hold det snåle forholdet deres i én tråd. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det verste med Americas Got Talent er at det alltid er en sanger som vinner. De burde helle vært med i Idol/X-Factor. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Av ren nysgjerrighet: Hvilken opptreden syntes du var bra? Eh, hva var det hun het nå igjen da. Noe på K, Kirsten eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå