Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer. Fantastisk serie. Det er ikke et eneste svakt sekund i løpet av de 5 sesongene, og castingen er perfekt for serien. Vilt bra!

True story.

Og serien blir enda bedre for hver eneste gang man ser den. Har vel sett den tre ganger nå, og flere skal det bli. Oppdager nye ting hele tiden.

Lenke til kommentar

Lurte på hvordan premiset for serien skulle bli, slik det har utartert i de første to episodene kan det være one week-monster opplegg ala Buffy\Supernatural bare med litt mer sammenheng. Da står mye av programet på gjesterollene per uke.

Serien passer jo perfekt på mørke høstkvelder med dame(eller bror for Necro-gutta)og namenam.

AHS er mye bedre enn Supernatural da. Som jeg synes sækker noe veldig. Rimelig sikker på at det er en klar rød tråd igjennom hele AHS. Men så kan det komme inn subplott i serien. Orker ikke spennings eller dramaserier før jeg er ferdig med komiseriene jeg skal se ferdig. Entourage er done, er nå på sesong 1 av Arrested Development. I tillegg til at det er serier ellers i uken også. Sett Parks And Recreation zu?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei, ikke spesielt mye. Gikk litt lei ''oi, så dum jeg er''-mockementry med The Office(US). Steve Carell er bare irriterende.

E: AD er pure class.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Siste dagen for big one sumo koder, har 1 til overs.... noen som trenger en`?

Yes, trenger en så jeg får sett kamp. DJ_Dark hadde en som han skulle gi bort, men fikk ikke noe svar derfra.

Og ja, angående American Horror Story, har trua på at det kan være knall underholdning. Tror det er en typisk sånn serie som dama digger, men tror jeg venter til sesongen er ferdig.

Lenke til kommentar

Nei, ikke spesielt mye. Gikk litt lei ''oi, så dum jeg er''-mockementry med The Office(US). Steve Carell er bare irriterende.

E: AD er pure class.

Parks er kanskje den beste komiserien som er på i statene nå i alle fall. Bored to Death er også dritbra. Smart og morsom begge to, og ikke sånn typisk Two and a half men eller TBBT humor.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Hvilken oppløsning er det da på skjermen? Jeg har ATI kortet i lapptoppen, Radon 5870 1 GB DDR5, skulle drive det relativt greit, men pga driver problemer så går det som nevnt. Kan ikke huske skjermen går i svart, men spillet låser seg noen ganger. Nå er det riktignok 1920 x 1080 på denne , det gjør det ikke bedre.

På det gamle 8800GTX kortet på den stasjonære er spillet fullt spillbart, det er den nevnte artifacten og litt tetris. 1620 x 1080 elns.

Kjører 1920x1080.

Lenke til kommentar

Ble nylig ferdig med The Wire, solid serie. Null tvil på det, men ikke like høy kvalitet utvoer sesongene imo. Ses 1-2 var über, troverdige karakterer og bra utvikling, var ikke helt fan av sesong 4. Klarte ikke å bry meg om skolebarna. Sistsesongen var hödare.

The Wire var kjempebra, men serien Oz er bedre(imo).

Det sjokkerte meg ikke, Zu.

@Jefe: Ikke glem mine gode venner, Jeff, Britta, Shirley, Annie, Abed, Troy og Pierce i Community.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
damiencomolli1 damien comolli (not)

Bet Fergie's regretting saying no when I offered him Poulsen in the summer. They'd only have lost by three goals today.#lfc #Manu

2 hours ago

Lenke til kommentar

Jefe, honey, hva synes du om The Wire, Sopranos og Six Feet Under? :D

Har kun sett sporadiske episoder av de to siste seriene på TV når det gikk. The Wire så jeg 3-4 episoder av så datt jeg litt ut av det. Kommer til å se igjennom hele sesong 1 når jeg får rom for det. Få serier som får så mye skryt som nettopp den. Virker som rettmessig skryt også.

Ikke gjør samme tabbe som meg, så også 3 episoder, "boring shit" tenkte jeg. Heldigvis ble jeg syk en helg, hadde null og nada jeg kunne se på foruten det, så satt meg ned å så store deler av sesong 1. Ble totalt oppslukt, beste serien jeg noen gang har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...