Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror egentlig at jeg ventet meg et helt annerledes spill, selv om starten på spillet var helt fantastisk. Når du sto på båten, det var vakkert. Men ja, blir nok bedre neste gang jeg spiller det. Men er faen meg mye å spille fremover, og da først og fremst Battlefield 3. Fy faen!

Testet Rage her i går. Det var litt artig.

PC eller konsoll?

Har ikke testet det, og har ikke planer om det etter hva jeg har lest om det. Mye bugs og jævelskap.

Lenke til kommentar

Hmm... PC-gamere hater stort sett Rage, men mye ble vel fikset i patchen som kom. Folk måtte inn i ini-filene for å forandre på settings, og ordne på ditten og datten. Fantastisk opplegg. Hadde jævla lyst på Rage, men gadd ikke å forhåndsbestille, og nå tror jeg nesten jeg dropper det. Sykt at et spill med så fine uteområder også har masse texturer som ser dårliger ut enn Doom 3 (som kom i 2004).

Lenke til kommentar

Høh.... Hva skjedde i mellomtida? Vært mods innom? Eller var det i anfield tråden kanskje?

Er i grunnen litt nybegynner jeg, eller det er så veldig lenge siden sist, at det er som å begynne om at.

Jeg tok en auto swich mellom trådene for å unngå at de kom innom, siden jeg viste du ville lese innlegget anyhow ;)

Hvilket skjermkort kjører du Rage på?

Jeg har hatt en del bug, men på Nvidia kortet så har jeg en 1 cm bred artifact stripe på tvers av skjermen, ellers er det stort sett greit.

ATI kortet hakket så man skulle tro man spilte tetris, mega bugs. Bare driver klatt.

Har siste (beta) drivere på begge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flere som har sjekket ut American Horror story? Klisjefylt som bare pokker, men jeg likte serien. Kun sett første episoden, fine ''BØØØ'' punkter og småsolide karakterer. Ikke fan av dama fra Spin City, men tv-horen Dylan McDermott kan man ikke mislike(bare når han gråter, kjøpte ikke den følelsen for fem flate øre) Skal fyre av episode 2 nå.

Spent på hvilke karakterer som kommer i lengden.

''You're gonna die in here''

Lenke til kommentar

Hvilken oppløsning er det da på skjermen? Jeg har ATI kortet i lapptoppen, Radon 5870 1 GB DDR5, skulle drive det relativt greit, men pga driver problemer så går det som nevnt. Kan ikke huske skjermen går i svart, men spillet låser seg noen ganger. Nå er det riktignok 1920 x 1080 på denne , det gjør det ikke bedre.

På det gamle 8800GTX kortet på den stasjonære er spillet fullt spillbart, det er den nevnte artifacten og litt tetris. 1620 x 1080 elns.

Lenke til kommentar

Jefe, honey, hva synes du om The Wire, Sopranos og Six Feet Under? :D

Har kun sett sporadiske episoder av de to siste seriene på TV når det gikk. The Wire så jeg 3-4 episoder av så datt jeg litt ut av det. Kommer til å se igjennom hele sesong 1 når jeg får rom for det. Få serier som får så mye skryt som nettopp den. Virker som rettmessig skryt også.

Flere som har sjekket ut American Horror story? Klisjefylt som bare pokker, men jeg likte serien. Kun sett første episoden, fine ''BØØØ'' punkter og småsolide karakterer. Ikke fan av dama fra Spin City, men tv-horen Dylan McDermott kan man ikke mislike(bare når han gråter, kjøpte ikke den følelsen for fem flate øre) Skal fyre av episode 2 nå.

Spent på hvilke karakterer som kommer i lengden.

''You're gonna die in here''

Sett begge episodene. Serien er ikke bra nei, men likevel så liker jeg den også. Har noe ved seg som gjør at jeg kommer til å følge med videre. Liker ikke McDermott spesielt (gråtinga kan sikkert Stallone gjøre med mer overbevisning). Så er mer enig med de som mener Tate er den beste karakteren. Syk type. Blir lett skremt av serier og film så lenge det er noenlunde skummelt, så har høy puls igjennom hele driten. :p

Lenke til kommentar

Jefe, honey, hva synes du om The Wire, Sopranos og Six Feet Under? :D

Har kun sett sporadiske episoder av de to siste seriene på TV når det gikk. The Wire så jeg 3-4 episoder av så datt jeg litt ut av det. Kommer til å se igjennom hele sesong 1 når jeg får rom for det. Få serier som får så mye skryt som nettopp den. Virker som rettmessig skryt også.

Det stemmer. Fantastisk serie. Det er ikke et eneste svakt sekund i løpet av de 5 sesongene, og castingen er perfekt for serien. Vilt bra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lurte på hvordan premiset for serien skulle bli, slik det har utartert i de første to episodene kan det være one week-monster opplegg ala Buffy\Supernatural bare med litt mer sammenheng. Da står mye av programet på gjesterollene per uke.

Serien passer jo perfekt på mørke høstkvelder med dame(eller bror for Necro-gutta)og namenam.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ble nylig ferdig med The Wire, solid serie. Null tvil på det, men ikke like høy kvalitet utvoer sesongene imo. Ses 1-2 var über, troverdige karakterer og bra utvikling, var ikke helt fan av sesong 4. Klarte ikke å bry meg om skolebarna. Sistsesongen var hödare.

The Wire var kjempebra, men serien Oz er bedre(imo).

Lenke til kommentar

Lurte på hvordan premiset for serien skulle bli, slik det har utartert i de første to episodene kan det være one week-monster opplegg ala Buffy\Supernatural bare med litt mer sammenheng. Da står mye av programet på gjesterollene per uke.

Serien passer jo perfekt på mørke høstkvelder med dame(eller bror for Necro-gutta)og namenam.

Har jævlig trua på American Horror story. Gleder meg som faen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Treningskamp. Hakke peil hvorfor, kanskje Adam skal treffe noen slekninger eller'no.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...