guttorm Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Rart hvordan han i "skattejegerne" på Max, ligner på han i "Auksjonkings" på Discovery. Jeg digger sånne program, er det bare meg eller? Dere ser jo bare på serier......... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hmm. når jeg hadde ferie i sommer så ble jeg av en eller annen grunn ofte sittende å se på "Pantelånerene i Las Vegas" (tror det var det det het). På MAX Er det noe av det samme? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja, det er egentlig det. Jeg tenkte å nevne den også, synes det er underholdene jeg. Herlig famile hos den pantegjengen da, er jo humor show bare å se på dem i aksjon. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fordi det er dritkjipt og tar bort mye av morroa for min del. Ekstremt kjipt å vente en hel uke på en forbanna episode. Når det er sagt så gleder jeg meg latterlig mye til sesong 4 av Breaking Bad. De tre første var meget bra, så det blir nok knall. Skjønner deg godt altså. Og enig med Jotun i at det er ganske herlig å bare meie løs på gode serier og se når man vil. Har heldigvis serier så og si hver eneste dag i uken som jeg følger med på. Da går serieuken mye raskere. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvordan har dere tid til så mange serier. Jeg brukte tre uker på Band of Brothers.. Og ser på Fawlty Towers en gang i blant.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Og jeg bruker ennå lenger tid på serier. Kjører "spar opp"-taktikken og ser heller alle episodene av en sesong i løpet av noen få dager. Har fullstendig gitt opp å vente fra uke til uke. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tre uker? Whoi. Er nok av den typen som bruker hvert ledige minutt på å se noe, spølte f.eks gjennom en sesong av Sons of Anarchy i går. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nænænænæn.... Jaja, lite nytt her a gitt. Gimme some neeeeeeeeews baby Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Charlie Adam startet for Skottland mot Liechtenstein. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Faen hvor kjedelig det var å dra ut på byen klink edru. Første og siste gang. Alt ble bare irriterende. Kø(ene), folk, alt. Fuck it. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ja. Jeg hater egentlig fulle folk, når jeg er edru sjøl. Makan til irriterende typer. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Byen edru, altså uten å drikke at all? That's a no go! Har aldri prøvd det, og kunne aldri falt meg inn. Det er ille nok når man begynner å bli litt edru utover natta, om man ikke skal være klink edru også. Få ting er så lite sjarmerende som fulle folk når du er klar selv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Edru i det jeg dro ut da. Ble litt drikking på byen, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Aaah, breaking bad ass. Nærmer seg toppen på min favorittliste. Kommer det en sesong 5? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Breaking badass? Æsj Smågal! Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Aaah, breaking bad ass. Nærmer seg toppen på min favorittliste. Jeg både håper og regner med at du har sett svært få TV-serier. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Necro, din tullegut! sesong 4 av Breaking Bad er noko av det beste som har blitt sendt, og eg har sett ein god del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå