Havlet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Mange på puben som har skvaldret om at Steven kansje ikke kommer tilbake og har ment at han er litt over tioppen. Jeg har tenkt litt sånn selv. I dag syntes jeg vi ser spor av hva Steven betyr for oss. På individuelt spill så har han mye å gå på, men det du merker er hvordan de andre spillerne responderer når han er på banen. Det kom mer moral inn på banen i dag når Steven kom innpå. Gleder meg virkelig til første kamp med Steven med fra start Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Satser på at han starter mot United. Gleder meg til den kampen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Steven er langt ifra ferdig, men jeg tror heller ikke vi vil se ham som den eksplosive spilleren han var i ungdommen. Men det er jo normalt med årene. Han vil bli dypere og mindre eksplosiv i rollen, men han er likevel utrolig viktig, både med ferdighetene sine og posisjonen han har blant spillere og supportere. Holder han seg unna de lange skadeavbrekkene vil han spille en utrolig viktig rolle for Liverpool i 3-4 sesonger til. Forhåpentligvis rekker han å løfte Premier League-pokalen om noen år, er det noen som har fortjent det er det Stevie! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Herregud så irriterende at hver gang det sies midfielder så blir det oversatt til midtstopper i filmen Mean Machine. Digg film btw, Vinnie Jones bloody hell! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Anyone med en sumo kode? Jeg(dama) kunne trengt en i dag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har en hjemme, Guttorm. Med forbehold om at jeg kan glemme hele greia etter en lang arbeidsdag. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 du kan gjerne få min kode om du fremdeles er på jakt guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Om han ikke vil ha den, så kan jeg kanskje steppe inn. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg trenger sumo-kode folkens! Anyone? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Edit: Scratch that, noen har spist Big One'n min. Endret 2. oktober 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Trenger forsatt en om noen har ja. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=uh7EM5-KYH4 Sjekk ut Babel! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Åh føh faen. Nå har breaking bad tatt av. Satan, gleder meg til episode 12! Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Gleder meg til den nye sesongen er ferdig så man kan gjøre seg ferdig med hele driten i løpet av et døg. Litt uaktuelt å kun se en episode i uka av tv-serier. Alt eller ingenting. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvorfor klarer du ikke se en episode om gangen? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Fordi det er dritkjipt og tar bort mye av morroa for min del. Ekstremt kjipt å vente en hel uke på en forbanna episode. Når det er sagt så gleder jeg meg latterlig mye til sesong 4 av Breaking Bad. De tre første var meget bra, så det blir nok knall. Endret 3. oktober 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Eg liker også å ha serier tilgode, men da må grunnen være at eg ikke har fått tid til å se de. Serier som eg følger med på klarer eg som regel ikke vente med. Unntaket er vel SoA. Det er jo lite som er bedre å bare kunne pøse på med kvalitetsserier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå