""" Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Forventer dere mange bytter fra forrige kamp, eller blir det noe av det samme, tror dere? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vel, Adam og Skrtel er jo ute. Tipper vi vil se et rimelig uendret lag, egentlig. Vil tro at Flanagan, Kuyt og Bellamy er involvert fra start, og utover det mye av det samme som spillte mot spurs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 damiencomolli1 damien comolli (not)Tried to make light of the situation, said to Kenny after the game"See, we should never have sold Poulsen". He threw a table at me.#lfc Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Trodde de to var kjærester jeg. Guy on guy teller ikke. Guy on guy? Bare jeg her som trodde de var kjerringer? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du følger ikke med. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du har egentlig bare vært Joey Barton i mitt hode.. Så ble du plutselig smått transe når den andre med det lange navnet kom inn her. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Da er endelig nett på rommet på plass. Fikk resultatet fra Spurskampen akkurat i det jeg flyttet inn her, så ikke noen kjempestart mao. Får heller ikke sett kampen nå, men rekker helgekampen I dag har jeg fylt ut skjema og snakket med medical-staff, og på bakgrunn av avkryssning på skjema + samtale. Fått betegnelsen "hazardos-drinker" (alt fra å drikke 1-3 ganger i mnd. (som jeg svarte) er visstnok det her nede ). Skal ut å leve opp til det nå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Latias er en dame, emo'ene er jenter, hun der 19 har ramlet inn... Dette er for mye for en gammel mann, dere har jo fått hoppe på ski, var ikke det nok? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Facebook har blitt så jævlig å være på nå etter enda en ny oppdatering... Fack offfff. @Termo: Det skolen var interessert i var å vite hvor ofte du var på fylla? Liker'e Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 GZ Termis !!! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva tycks folket her inne om serien Suits? Noen som har sett den? Jeg har sett første sesong, og kan bare anbefale deg det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Da har jeg startet med jobbing av ny kamptråd og den vil forhåpentligvis bli postet senere i dag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Nice! Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det var prat om Big One for en tid tilbake, og da har jeg testet American Bacon. Hahaha, faen så vond! Baconet smakte alt annet enn bacon, og hele greia smakte vond og ekkel tomatsuppe. Haha! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Et under hvordan det kan gå ann å lage en pizza med bacon som IKKE er knall. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Told you. Er veldig mange som har fortalt meg det, men jeg måtte jo prøve. Måtte finne ut om den var så vond som alle mente. Ikke helt triple cheese-kvalm, men ikke langt ifra. Ginecólogo Necrolamedor: Enig! Hadde garantert vært god om de brukte noe som smakte bacon, men baconet smakte alt annet enn bacon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg kjeder meg og er sulten. LML. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå