Xanman Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Har en sumokode up for grabs. Førstemann til mølla! Endret 20. september 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Har en sumokode up for grabs. Førstemann til mølla! Har du den fremdeles? Edit: Dammit Endret 20. september 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Litt for sen, dessverre! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Kan ta den jeg. Får bruk for den på lørdagen. bullcrap Endret 20. september 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva skjer? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jo, no skal eg fortelle deg kva som skjer, du Nathalie. No skal eg straks ut på kjøkkenet for å vaske komfyren. Det har eg fått streng beskjed om å gjere av han Halvor. Det er Trygve som har skitna den til, men han er ikkje heime. Dessutan er eg ein gentleman. That's what's up! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hørest ut som du har blitt kjerringa i huset gitt! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nei, på ingen måte. Han Halvor har vaska opp, nemlig. Då ville det ha vore trasig om han måtte vaske komfyren i tillegg, stakkar. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Du har misforstått. Det vil være trasig at noen andre må gjør det når han allerede er igang med å vaske fra før. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Neineinei! Det er viktig å ha det fint og ryddig, og då kunne sjølv ta kred for det når det kjem kvinns på besøk. Og så lagar det sånn harmoni oss i mellom, og då blir vi AKKURAT som eit råbra fotballag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Dere høres ut som en guffen gjeng. Endret 20. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Noen som har lyst på Sumokode? Edit: Big One Classic med burgerdressing, forresten. Rett og slett classic. Endret 20. september 2011 av JR Ewing 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva tycks folket her inne om serien Suits? Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Positivt overrasket av Thor, gitt. Trodde ikke den kom til å være noe for meg, men det var en bra film. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva tycks folket her inne om serien Suits? Noen som har sett den? Ikke sett, men fått mye god kritikk. Thor var ikke så verst nei. Kult at Tønsberg og Jotunheim kommer opp. Kjempecast i filmen også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Positivt overrasket av Thor, gitt. Trodde ikke den kom til å være noe for meg, men det var en bra film. Håper så jævlig at du kødder. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Har ikke sett filmen, men alle som har sett den, både de som liker den, misliker den og synes den er medioker, klager på at Natalie Portman er latterlig uinspirert og kjedelig i filmen. Natalie Portman, liksom. Jenta som alltid er suveren, beyond sexy og nær perfekt! Høres skuffende ut. Men jeg har fremdeles trua på Thor. Regner med at det er en fjollete og dum, men underholdende film. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hmm, legger ikke så altfor mye oppmerksomhet rundt skuespillerprestasjoner jeg akkurat. Synest da ikke Portman gjorde det noe dårlig heller. Chris Hemsworth var i hvert fall bra. Håper så jævlig at du kødder. Håper du så jævlig kødder med nicket ditt... 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ooooh, du er så smågal <3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå