""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Blir trist av å lese sånne ting. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hvem er forresten fyren i avataren din, Jørgen? Skuespiller Joel McHale ifra serien Community. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Joel McHale. Han spiller Jeff Winger i Community. Knallserie forresten. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Isj! Og jeg som faktisk hadde trua. Men nå i September er det jo 73 kroner for en Southern Chicken og sixpack med 0.5l cola på Prix, så den er en sikker vinner om dagen. Takk for jævlig bra tips, nå blir det tur på Prix. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Kan bli en fin fredag dette, leverte nettopp årets første prosjektoppgave, mekket deilige pepperburgere å stikker snart å pilser+fifa til kompis. Nice. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Takk for jævlig bra tips, nå blir det tur på Prix. Nå føles jeg meg plutselig veldig snill. Verdens hyggeligste. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Vi hadde jo en lengre trippel cheese diskusjon her for litt siden, da var det jo tumbs up over hele linja, hva skjer? Den skal stekes brett langt nede i ovnen, som anvist på pakken= The good stuff. (nei, ikke eggelikør ZU) Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nei, den er ikke god da heller. Triple Cheese skal ligge i frysedisken hos butikken og folk skal la den ligge der. Skvip! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 community <3 diiiiiiiiiigg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Takk for jævlig bra tips, nå blir det tur på Prix. Nå føles jeg meg plutselig veldig snill. Verdens hyggeligste. Den var good, men det kostet 76 og ikke 73 kroner. Svindler! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Vi hadde jo en lengre trippel cheese diskusjon her for litt siden, da var det jo tumbs up over hele linja, hva skjer? Den skal stekes brett langt nede i ovnen, som anvist på pakken= The good stuff. (nei, ikke eggelikør ZU) Jeg ville ikke servert det til min verste fiende. Det er ikke det at jeg ikke kan steke pizza. Selv en ape kan steke en frossenpizza. Endret 16. september 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (nei, ikke eggelikør ZU) Ble kjøpt eggelikør på dare tidligere idag. Søndagen kan bli vrien. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Det er mye en ape kan gjøre. Poenget er smaken, og den KAN stekes på forskjellige måter. Myk bunn, helt sprø bunn etc, imo er forskjellen betydelig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Da er baggene nesten ferdigpakket, og begynner å nærme meg å være klar for avreise kl. 7 i morgen tidlig. Satser på å få tilgang på nett så fort som mulig, og kommer selvfølgelig til å fortsette å være aktiv. Tror det skal gå greit å få med seg det aller meste av kamper, og forhåpentligvis blir det tid til noen Anfield-turer i løpet av skolegangen også Er som sagt tvilsomt at jeg får sett kampen i morgen, så dere får heie for meg også YNWA PS: Smågal og Guttis: Hvis dere den nærmeste fremtiden begynner å motta tvilsomme og vanskeligtydede meldinger fra et engelsk telefonnummer så vet dere hvem dere skal skylde på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kos deg, Termo, og god tur! Kjempefin dag i dag. Var i konfirmasjon og ble godt kjent med en 99-jente. Hun var så søt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Det er mye en ape kan gjøre. Poenget er smaken, og den KAN stekes på forskjellige måter. Myk bunn, helt sprø bunn etc, imo er forskjellen betydelig. Men poenget er at det som er oppå bunnen er helt forferdelig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Ok, ikke alle er like Synes osten er god jeg, men det kan kanskje bli litt mye fett, eller hva man skal kalle det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Gleder meg allerede Termo! send et lydopptak fra en av karaokekveldene dine Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Herlig å være tilbake i Bergen igjen, ble superspontan bytur etter konfirmasjon igår. Vorset hos en kompis, fikk napp på en pen jente, kommer på byn og finner ut at lommeboken er vekke samt nøkler. Fikk sovet hos piken, har ikke hatt så god sex på lenge, vet ikke hvorfor jeg deler dette men det var PUR GLEDE Ble en kjapp bytur idag og, traff helt tilfeldig på Xzibit utenfor hotellet han bodde på. Meeeeeeenemen, tilbake til sørlandet og den vakre dialekten imorgen God tur Termo, kos deg i England! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå