Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arrr, er klar for mer Breaking Bad, men får ikke lasta ned S4E8 her i leiligheten enda siden jeg bare har mobilt bredbånd for øyeblikket. Sux, begynner å ta seg opp igjen nå.

Ja, og episode åtte er uten tvil sesongens nåværende høydepunkt! Personlig lente jeg meg godt tilbake i godstolen og så hele den foreløpige sesongen for et par dager siden. Er det bare jeg som har vanskeligheter med å begrense meg når det kommer til serier? The Sopranos var sett på en snau uke..

Lenke til kommentar

Blir mer film enn serier her i gården. En serie er liksom et helt prosjekt.

Har blitt mer film enn serie her i gården også. Endrer seg nok raskt når så mange serier starter nå på høsten.

Prison Break ja. Utrolig bra første og tildels andre sesong. De to etter var liksom ikke der oppe, men likevel verdt å få med seg om man har sett sesong 1 & 2.

Lenke til kommentar

Første sesong fantastisk, resten et søppel uten like. Helt sykt hvordan de klarte å ødelegge det fantastiske utgangspunktet.

Sesong to er fantastisk, og ikke mye dårligere enn den første. Taper seg allikevel etterhvert, litt i sesong tre, men desidert mest i sesong fire (som til tider var en gedigen snoozefest for mitt vedkommende).

Lenke til kommentar

Her kommer jeg igjen, som en sur klut på oppvaskbenken. Prison break er så jævlig gjennomsiktig, ekstremt full av klisjeer tatt ut av de verste B-filmene. Og virkemidlene er om mulig enda verre, billige og oppbrukt. Så første sesong, men ga meg samme følelsen som en Steven Seagal film, følte at jeg var skyldig verden tid etter å ha kastet det bort på Prison break.

Likevel, jeg skal vel kanskje ikke dømme, jeg så på Chuck ganske lenge. Og når det kommer til billige virkemidler og sitcom-klisjeer er det ingen over :whistle:

Lenke til kommentar

Prison Break hadde en fantastisk førstesesong, i likhet med Heroes, og sesong to hadde sine bra øyeblikk spesielt mtp. inføringen av Mahone. En av mine favorittkarakterer i en serie noensinne, og T-Bag var en annen karakter som gjorde at jeg var villig til å se alt av serien. Bare tanken på at Self, spillt av Rapaport, ble innført i serien og skulle være FBI-agent er et av de største tegnene på seriens forfall.

Heroes lider av det litt samme, en av de beste førstesesongene noensinne og en fantastisk karakter i Sylar. Etterhvert var det bare han som holdt serien oppe, og hele serien ble til et makkverk mot slutten. De eneste seriene jeg virkelig savner er 24 og Veronica Mars, spesielt sistinevnte med sin stemning preget av film-noir. Kirsten Bell vil aldri igjen tolke en så fantastisk karakter igjen.

Lenke til kommentar

Greide aldri å bli hekta på Prison Break. Så 13 episoder fra første sesong, men ble aldri oppslukt nok til at jeg fortsatte og så ble det bare glemt - ikke et bra tegn akkurat. Det var jo greit, kule karakterer og småspennende til tider, men synes det rett og slett var litt treigt og kjedelig. Men har bestemt meg for at jeg skal få sett hvert fall ut sesong 2 før jeg gir det opp. Noen serier fenger jo ikke før godt uti, men ble uansett småskuffa ut ifra hva jeg hadde hørt.

Har lastet ned en haug av serier i det siste for å ha nok alternativer å velge mellom innimellom studiene når et nytt studieår nå begynner. I tillegg til Prison Break, har jeg lastet ned alt av Breaking Bad, Boardwalk Empire, Las Vegas, Bones, Alias, Hawaii Five-0 (nye), The Wire, samt Big Bang Theory og Rules of Engagement for å ha noe komedie å spe på med. I tillegg begynner nye sesonger av Two and a Half Men og HIMYM, samt Graham Norton Show og nye sesonger til flere av de nevnte seriene. Så skal ha nok å velge blant hvert fall, håper hvert fall én av de fenger skikkelig. :p

Og mens jeg vier en post kun til serier; jeg kommer til å hulkgrine på søndag når Entourage er over for alltid, hvert fall som TV-serie. En av tidenes serier, trist som faen. Og sesong 8 har vært en god opptur i forhold til sesong 7. Kunne ha fortsatt i det uendelige og bare kjørt på med episoder uten handling og bare festing med Vinny, E, Drama, Turtle og Ari, og jeg hadde sittet klistret. Blir en trist dag!

Lenke til kommentar

Samme her, Hewitt. Lasta ned ekstremt mye de siste dagene. Stikker til militæret om en uke og da er det greit å ha noe å kose seg med på kveldstid. The Wire, SoA, True Blood og Modern Family er prioritert i første omgang.

Når det gjelder Prison Break så så jeg de ti første episodene først uten å bli skikkelig overbevist. Så tok det vel et halvt års tid før jeg fant ut at jeg skulle prøve det igjen. Starta på nytt og ble hekta. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...