Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har enda til gode å se The Shield. Skal garantert sees en gang though. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Samme her Jefe. Det er et av skampletta på tv-serie cv'en min. Den og The Wire... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Oz er fremdeles favoritten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Samme her Jefe. Det er et av skampletta på tv-serie cv'en min. Den og The Wire... Så to episoder av The Wire så datt jeg litt ut. Lenge siden det nå, så må kanskje begynne igjen. De to + Band Of Brothers er mine "huller" på tv-serie cven min. Trengte en liten pause fra krigsserier etter The Pacific og Generation Kill. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Fy faen, endelig hjemme etter 30 timer med akuttmottak, isolasjon, hjerneskanninger og blodprøver på Ahus. SoA neste.... Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Oz er fremdeles favoritten. Fantastisk serie! Fy faen, endelig hjemme etter 30 timer med akuttmottak, isolasjon, hjerneskanninger og blodprøver på Ahus. SoA neste.... Hva er i veien? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Var snakk om en mulig hjerneblødning, ettersom jeg hadde ekstrem hodepine som fikk meg til å kaste opp tre ganger på rad. Samtidig har jeg benyttet meg av tannlege i utlandet ble jeg også isolert pga. bakterier som ikke finnes her til lands. Legene kom ikke fram til hva årsaken til problemene mine var, kanskje migrene eller trigeminusnerven (kort fortalt smerte i de tre nervene i ansiktet). Gode nyheten er at jeg ikke hadde hjerneblødning . Endret 7. september 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skumle saker. Det er godt å høre at du ikke hadde det verst tenkelige! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vi krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vet ikke om god bedring blir riktig ordvalg, men :God Bedring. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Thanks, lads . Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har enda til gode å se The Shield. Skal garantert sees en gang though. Argh, samme her. Til tross for at jeg har de to første sesongene på DVD stående i hylla. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det å starte er alltid det vanskeligste JR. Med mindre serien er ace, for da blir det å stoppe det vanskeligste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Band Of Brothers er mine "huller" på tv-serie cven min. Dette er ikke et hull. Det er et krater!! 4 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jefe: Aye, enig. Er bare så jævla mye man skulle ha sett. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Band Of Brothers er mine "huller" på tv-serie cven min. Dette er ikke et hull. Det er et krater!! Såpass!!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Samme her Jefe. Det er et av skampletta på tv-serie cv'en min. Den og The Wire... Så to episoder av The Wire så datt jeg litt ut. Lenge siden det nå, så må kanskje begynne igjen. De to + Band Of Brothers er mine "huller" på tv-serie cven min. Trengte en liten pause fra krigsserier etter The Pacific og Generation Kill. The Wire er det beste som har hendt meg. Absolutt den beste tv-serien jeg har sett. Første sesong er litt træg i starten, å jeg slet litt, men når ballen først startet å rulle. The shield er forøvrig også en av mine favoritter. At dere heller ikke har sett Band of Brothers er jo nesten en skam ja. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 The Wire er neste på agendaen for meg. Noen her som har sett White Collar forresten? Halvveis i ses 1 nå, og er ikke helt trollbundet enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 God kveld, dere fotballfans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå