Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her Jefe. Det er et av skampletta på tv-serie cv'en min.

Den og The Wire...

Så to episoder av The Wire så datt jeg litt ut. Lenge siden det nå, så må kanskje begynne igjen. De to + Band Of Brothers er mine "huller" på tv-serie cven min. Trengte en liten pause fra krigsserier etter The Pacific og Generation Kill.

Lenke til kommentar

Var snakk om en mulig hjerneblødning, ettersom jeg hadde ekstrem hodepine som fikk meg til å kaste opp tre ganger på rad. Samtidig har jeg benyttet meg av tannlege i utlandet ble jeg også isolert pga. bakterier som ikke finnes her til lands.

Legene kom ikke fram til hva årsaken til problemene mine var, kanskje migrene eller trigeminusnerven (kort fortalt smerte i de tre nervene i ansiktet). Gode nyheten er at jeg ikke hadde hjerneblødning :).

Endret av Jesus of Suburbia
Lenke til kommentar

Samme her Jefe. Det er et av skampletta på tv-serie cv'en min.

Den og The Wire...

Så to episoder av The Wire så datt jeg litt ut. Lenge siden det nå, så må kanskje begynne igjen. De to + Band Of Brothers er mine "huller" på tv-serie cven min. Trengte en liten pause fra krigsserier etter The Pacific og Generation Kill.

The Wire er det beste som har hendt meg. Absolutt den beste tv-serien jeg har sett. Første sesong er litt træg i starten, å jeg slet litt, men når ballen først startet å rulle. The shield er forøvrig også en av mine favoritter. At dere heller ikke har sett Band of Brothers er jo nesten en skam ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...