Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten er jeg drita( det er jeg), men han sangeren still looks like shit to me Hyperio :p

Han sangeren er muligens det mest fasinerende menneske som har kommet her på jord de siste 50 åra.

Jefe har fremdeles SoA avataren her hos meg :) Starter forresten ikveld, sitte opp eller se det etter skolen imorgen?

Lenke til kommentar

Enten er jeg drita( det er jeg), men han sangeren still looks like shit to me Hyperio :p

Han sangeren er muligens det mest fasinerende menneske som har kommet her på jord de siste 50 åra.

My man!

Natalie portman ser bedre ut imo, det var poenget :p Alt ble bare vas, da jeg blandet deg og Jefe, pga at det var du som svarte.

Forressten trodde jeg det bare var en random avtar liksom, en tegning.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Walking dead har kommet på bluray, så det skal ikke være noe problem å finne en rip. Forresten så er det "dårlig kvalitet" med vilje, om det er filteret du reagerer på.

Ah shit. Helt glemt at det var kommet ut på BD.

Jeg er på mobilen. Men har du byttet forumavatar til Miley Cyrus, Jefe......?

Hehe, det vil aldri skje.

Jefe har fremdeles SoA avataren her hos meg :) Starter forresten ikveld, sitte opp eller se det etter skolen imorgen?

Maynard er gud ja. Husket jeg oppdaget Tool da jeg gikk på ungdomskolen. Hørt på både de og A Perfect Circle ever since.

Skal sprette serienpremieren til middag faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Velger å vent til sesongen er over for å så se den. Gidder ikke å vente x antal uker for å se ny episode.

Da sitter jeg heller å ser på Nyla Nguyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...