Hyperio Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Enten er jeg drita( det er jeg), men han sangeren still looks like shit to me Hyperio Maynard James Keenan disagrees. Han er min Gud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ikke noe AUF-rose, nei. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvorfor står det at du har 23XX innlegg på brukerprofilen din, når det "bare" opplyses om rundt 650 innlegg her på avatarprofilen din? Kanskje jeg spør dumt, men det får så være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fordi off-topic innlegg ikke "telles". Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ser man det. Da har jeg lært noe nytt i dag óg. Takk for det, frøken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 You're welcome. Jobb og skole senere i dag. Livet er ikke lett! Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg fikset nettopp døgnrytmen min ved hjelp av en noe kontroversiell holde-seg-våken-fireogtyve-timer-i-strekk-metode, men nå forskyves den atter en gang. Hardt liv. Hva jobber du med/som? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Enten er jeg drita( det er jeg), men han sangeren still looks like shit to me Hyperio Han sangeren er muligens det mest fasinerende menneske som har kommet her på jord de siste 50 åra. Jefe har fremdeles SoA avataren her hos meg Starter forresten ikveld, sitte opp eller se det etter skolen imorgen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jobber i klesbutikk. Men skole bærer mye preg nå. Forferdelig med lekser og arbeid. Får jo nesten ikke fritid. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Enten er jeg drita( det er jeg), men han sangeren still looks like shit to me Hyperio Han sangeren er muligens det mest fasinerende menneske som har kommet her på jord de siste 50 åra. My man! 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Enten er jeg drita( det er jeg), men han sangeren still looks like shit to me Hyperio Han sangeren er muligens det mest fasinerende menneske som har kommet her på jord de siste 50 åra. My man! Natalie portman ser bedre ut imo, det var poenget Alt ble bare vas, da jeg blandet deg og Jefe, pga at det var du som svarte. Forressten trodde jeg det bare var en random avtar liksom, en tegning. Endret 7. september 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Hvem er fyren på avataren din, Hyperio? Edit: Haha, stod visst på toppen av siden. Endret 7. september 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Årets morsomste: http://www.youtube.com/watch?v=xFD7x0WDvyQ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Walking dead har kommet på bluray, så det skal ikke være noe problem å finne en rip. Forresten så er det "dårlig kvalitet" med vilje, om det er filteret du reagerer på. Ah shit. Helt glemt at det var kommet ut på BD. Jeg er på mobilen. Men har du byttet forumavatar til Miley Cyrus, Jefe......? Hehe, det vil aldri skje. Enten er jeg drita( det er jeg), men han sangeren still looks like shit to me Hyperio Han sangeren er muligens det mest fasinerende menneske som har kommet her på jord de siste 50 åra. Jefe har fremdeles SoA avataren her hos meg Starter forresten ikveld, sitte opp eller se det etter skolen imorgen? Maynard er gud ja. Husket jeg oppdaget Tool da jeg gikk på ungdomskolen. Hørt på både de og A Perfect Circle ever since. Skal sprette serienpremieren til middag faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Velger å vent til sesongen er over for å så se den. Gidder ikke å vente x antal uker for å se ny episode. Da sitter jeg heller å ser på Nyla Nguyen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er det han som fikk kallenavnet "stuttjukken" av en del United-supportere? Ikke vanskelig å skjønne isåfall. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ja, tenkte det samme når jeg så bildet på RAWK for en stund siden. Merkelige folk disse Man Unitedsupporterne. Daniel: Gled deg. Veldig god start på serien. Tipper det blir det beste sesongen så langt. Kurt Sutter er faen meg fantastisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Han har trent godt siden den gang ser eg. Bra innsats, og godt resultat til å ha vært såpass lubben som han var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Digger Kurt, sikkert sett The Shield tre ganger(back to back) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå