Martindani Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Redneck: Kort fortalt en dramaserie med fantastiske skuespillere og historie. 9,3/10 på Imdb sier vel det meste. Eh, nesten alle tvserier har 9-esque på imdb da. Null kredibilitet. Sett første sesongen og nesten hele andre og det har enda ikke blitt overbevist. Tror jeg kutter mine tap og heller venter til i mårra, da er det sons of anarchy igjen. Null kredibilitet? Vel, deg om det. Kun de beste av de beste har like høy/høyere score, så en indikasjon på kvaliteten er det helt klart. Dog, har du sett nærmere to sesonger og fortsatt ikke blitt overbevist er det vel ikke serien for deg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Breaking Bad klarte aldri å breake seg inn hos meg heller. Venter på Boardwalk Empire S02 heller. DER har du kvalitetsserie. Smågal: ring netcom. (Og vent i en halvtime på kundeservice) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ikke faen. Kjører MacGyver style Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Redneck: Kort fortalt en dramaserie med fantastiske skuespillere og historie. 9,3/10 på Imdb sier vel det meste. Eh, nesten alle tvserier har 9-esque på imdb da. Null kredibilitet. Sett første sesongen og nesten hele andre og det har enda ikke blitt overbevist. Tror jeg kutter mine tap og heller venter til i mårra, da er det sons of anarchy igjen. Du kan jo se på Frogner ikveld. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Eller The Wire. Pure class. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Artig at denne diskusjonen kom opp. Har sett de to første av BB, og det fenget noe enormt, men av en eller annen grunn langt tilbake stoppet eg. Så nå ligger det tre sesonger klar og venter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 God morgen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 God og god.... Men takk for at du ønsker oss det. Såg Thor i går, ble litt revet med (Superhelt er farlig for meg....) og kom meg ikke i seng før i ett tida. Det er litt tøft når man skal på jobb.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Den har jeg også sett. Morsom film. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Eg digget den eg. Men det er litt flaut også, for den har alt for mange svakheter til at eg kunne sagt det samme om det ikke involverte superhelter. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Redneck: Kort fortalt en dramaserie med fantastiske skuespillere og historie. 9,3/10 på Imdb sier vel det meste. Eh, nesten alle tvserier har 9-esque på imdb da. Null kredibilitet. Sett første sesongen og nesten hele andre og det har enda ikke blitt overbevist. Tror jeg kutter mine tap og heller venter til i mårra, da er det sons of anarchy igjen. Anbefaler deg The Walking Dead fra samme kanal som Breaking Bad er fra. Kun 6 episoder første sesongen, og sesong 2 begynner nå i sept/okt. Mye lettere enn BB mener jeg. Eneste som er kjipt er at 720p-ripene der ute virker å være oppskalert fra SD. Kvalitetsserie none the less. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Walking dead har kommet på bluray, så det skal ikke være noe problem å finne en rip. Forresten så er det "dårlig kvalitet" med vilje, om det er filteret du reagerer på. Breaking bad var også for meg noe boring, kom aldri inn i det å ga meg etter andre sesong. Bra serie, jeg ser den, men underholdt meg ikke nok. Jeg liker forresten ikke SOA heller, flame on, bikere er vel kanskje det mest harry jeg kan tenke meg. Og når jeg vet hva som rører seg i skallen på en biker fra 1% klubbene i det virkelige liv klarer jeg ikke ta serien seriøst. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Dersom noen så landskampen på Canal pluss? Hvilken serie var det de reklamerte for i pausen/etter kamp? Er det noe som er vert å se? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vet bare at de heter Canal Minus nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg er på mobilen. Men har du byttet forumavatar til Miley Cyrus, Jefe......? Endret 6. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Testa litt burger dressing på grandisen i dag, greit nok det. Jeg klarte å ødelegge granien da, over sprø (og derfor vanskelig å beskrive inntrykket). For meg er det som å falle ut av en jolle, uten å treffe havet. Dvs, at jeg har stekt noen grandiser. Endret 6. september 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg er på mobilen. Men har du byttet forumavatar til Miley Cyrus, Jefe......? Det er Natalie Portman. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Gudskjelov. Hun var pen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 AUF-rose hos deg da? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Enten er jeg drita( det er jeg), men han sangeren still looks like shit to me Hyperio @ rosen, se på mon profil og hennes. Endret 6. september 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå