Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noe tips på bra utesteder i Oslo med 18-årsgrense? Totning på tur

Virka ikke som om dem var jævla nøye med skjekking av leg sist jeg var i Oslo, så om du ikke ser ut som en mine er det nok en fair sjangse for at du klarer å komme deg inn på 20+. Men eneste plassen jeg var på der som var med 18 årsaldersgrense var Møllers, som var et jævla høl. Men samtidig med god øl, relativt sentralt som jeg husker det og gode priser. Betalte vel noe sånt som 200-300 for en runde med Corona(æsj btw) og shots til et bord på 5.

Lenke til kommentar

Jøss, har gått meg hus forbi at Breaking Bad S4 har begynt på igjen. Har i hvert fall fått lasta ned episodene nå, gleder meg til å laxe og se på i kveld. Digg serie.

Pure quality. Godt i gang med sesong 4, men mangler et par episoder før jeg har catcha opp. Har ikke tapt seg fra de forrige sesongene for å si det slik.

Lenke til kommentar

Redneck: Kort fortalt en dramaserie med fantastiske skuespillere og historie. 9,3/10 på Imdb sier vel det meste.

Eh, nesten alle tvserier har 9-esque på imdb da. Null kredibilitet. Sett første sesongen og nesten hele andre og det har enda ikke blitt overbevist. Tror jeg kutter mine tap og heller venter til i mårra, da er det sons of anarchy igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...