Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Denne tråden må brukes mer. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Noen som har noe tips på bra utesteder i Oslo med 18-årsgrense? Totning på tur Virka ikke som om dem var jævla nøye med skjekking av leg sist jeg var i Oslo, så om du ikke ser ut som en mine er det nok en fair sjangse for at du klarer å komme deg inn på 20+. Men eneste plassen jeg var på der som var med 18 årsaldersgrense var Møllers, som var et jævla høl. Men samtidig med god øl, relativt sentralt som jeg husker det og gode priser. Betalte vel noe sånt som 200-300 for en runde med Corona(æsj btw) og shots til et bord på 5. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Må.... ha..... cola........ 2 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Eg har cola. Det har tydelegvis ikkje du. HÅH! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 :( :( aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jøss, har gått meg hus forbi at Breaking Bad S4 har begynt på igjen. Har i hvert fall fått lasta ned episodene nå, gleder meg til å laxe og se på i kveld. Digg serie. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Du må virkelig elske fyllemagen. Den som lager kaos hver gang du vrir deg i senga. Småkoselig i grunn. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jøss, har gått meg hus forbi at Breaking Bad S4 har begynt på igjen. Har i hvert fall fått lasta ned episodene nå, gleder meg til å laxe og se på i kveld. Digg serie. Pure quality. Godt i gang med sesong 4, men mangler et par episoder før jeg har catcha opp. Har ikke tapt seg fra de forrige sesongene for å si det slik. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tapt seg har det ikke. Dog, så venter vi på at det skal eksplodere igjen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Irriterer meg at Breaking bad ikke fenger meg Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hva slags serie er Breaking Bad? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Mer Glee-typen du? Redneck: http://www.youtube.com/watch?v=--z4YzxlT8o Endret 4. september 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tror aldri jeg har vært borti mer upassende trailer-musikk. Må sjekke det ut dog, så spennende ut. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Redneck: Kort fortalt en dramaserie med fantastiske skuespillere og historie. 9,3/10 på Imdb sier vel det meste. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Sesong 4 er litt treig med å komme i gong, men dei tre siste episodane har vore heilt på styr, så dette kan bli ein knallsesong. Er rart å sjå på klipp frå sesong 1 når ein ser på korleis ting er i sesong 3 og 4. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tror aldri jeg har vært borti mer upassende trailer-musikk. Må sjekke det ut dog, så spennende ut. Haha, nei jeg vet. Passer litt godt da når trommene kommer inn og bomba går av. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Eg har cola. Det har tydelegvis ikkje du. HÅH! Hah, nå har jeg cola og urge, beetch! Og som en bonus fikk jeg en gratis fanta på kjøpet, hoho. Kom ut til brusautomaten og der lå en uopna fanta Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) fy farian! Eg har tanntråd då. Og eit brød. To første PM får kvar sin sumokode. EDIT: No er det tomt. Endret 4. september 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Er ikke noen som har galaxy S II med netcom vel? Får fahn ikke til å motta MMS meldinger, sende går bra. Har lasta ned mms-updatesa fra netcom.no også. Help me nerds! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Redneck: Kort fortalt en dramaserie med fantastiske skuespillere og historie. 9,3/10 på Imdb sier vel det meste. Eh, nesten alle tvserier har 9-esque på imdb da. Null kredibilitet. Sett første sesongen og nesten hele andre og det har enda ikke blitt overbevist. Tror jeg kutter mine tap og heller venter til i mårra, da er det sons of anarchy igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå