Xanman Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Mener du brett? Mente det ja! På dialekt så kan dette brettet være kjent som "langpanne" derav panne. Når jeg mener stekepanne, så sier jeg det Aha, da henger jeg med! Har handlet inn en triple cheese i kveld. Tror jeg skal bygge på med masse snadder! Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det skal jeg gjøre Termis, faktisk så er jeg ingen stor Kaizer fan, men "prosessen" synes jeg er helt rå, så den gleder jeg meg til. Er stor kaizersfan sjølv, men ville ikkje forventa at dei spelar prosessen, det gjer dei sjeldan. Dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Er temmelig lei Kaizers igrunn, sett dem så mange ganger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tar gjerne en sumokode om du har en enda professor Men er nok litt seint ute.... hehe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 AIAIAI! Du er en knupp!!!!! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Fogerty var veldig bra. Stilig å ha sett ham live før han hopper i penalet, i mine øyne er han like stor som Cash og de andre gutta. Savnet vell ikke en eneste sang, bortsett fra Susie Q. Dang for et arsenal av gitarer, han er helt rå å spille. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nanana.. Galaxy S II i posten i morra forhåpentligvis, heeeeeeerlig. Ellers fint lite å melde om fra dette hold.. Blir nok en tur på byen i morgen kveld på makrellfestival(hehe), men øl-telt er aldri feil. Frykter å ødelegge mobilen første kvelden da, tror jeg skal ta det rolig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Så du er oppe nå, Smågal? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg er en stor gutt vettu. Hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Smågal! Jeg venter fortsatt på dommen om big one + burgerdressing = sant! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Mmkay! Helt klart veldig godt, kommer til å bli brukt igjen. Ville kanskje gitt det en 7 av 10. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nais. Får jeg Sumo-koden din? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sorry søta, trenger'n sjæl Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Mmkay! Helt klart veldig godt, kommer til å bli brukt igjen. Ville kanskje gitt det en 7 av 10. Nais. Da føler jeg at jeg har bidratt litt her i livet jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Noen som har noe tips på bra utesteder i Oslo med 18-årsgrense? Totning på tur Endret 3. september 2011 av Leaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå