Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fy FAEN så fuckings mye flaks manchester united(på pes 12-demoen) har! Blir nesten irritert her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 LFC: David Ngog completes his move to Bolton. http://lfc.tv/wUH [via Twitter] Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skal på rafting imorgen, noen som har prøvd? Er litt småkeen på å prøve, men ikke fullt så gøy å falle uti iskaldt vann Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ikke rafting akkurat, men har padlet i kano i rimelig tøffe stryk. Veldig morsomt altså. Det at vannet er kaldt tror jeg du takler fint, problemet er bare hvis du treffer en stein hvis du detter ut og blir liggende med ansiktet under vann. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Går å finner Agnes jeg, blir søvn med bladet følelser i natt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Serr, hadde glemt hvor mye jeg hater matte til jeg kom meg tilbake på skolebenken og må ha det igjen. Fuck off. Takk gud for kalkulator som kan regne faen meg hva som helst, slækt å egentlig ikke trenge å kunne noe matte at all på en annen side. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 God ettermiddag! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Dagen derpå. Nå er det Rått og råde! det blir sikkert bedre enn Meireles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Dessverre ingenting om Sturridge. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Ble det R og R Zu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 My wallet said no. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Bummer! Samme sa Meireles! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Som jeg sa til Zu, jeg kunne nesten ta på Kelis, 50 cent rocka godt, trodde aldri jeg skulle si det, men Robyn var faktisk en verdig avslutter. Tatt publiken i betraktning. I morra er det Fogerty, det gleder jeg meg til CCR him selfe! Oldschool, det er Kenny også, vi vet hva som duger! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vurderte faktisk å dra på Rått & Råde, men har siste uke på jobb denne uka, så ble desverre ikke noe av Hils Janove fra meg guttis! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Hele greia er litt familie vennelig, men det er forsåvidt greit nok. Jeg føler vell egentlig ikke at det er de helt store headlinerene. Blir et helvete i kveld da, et øye på senen og et øye på landskamp ? Det skal jeg gjøre Termis, faktisk så er jeg ingen stor Kaizer fan, men "prosessen" synes jeg er helt rå, så den gleder jeg meg til. Du får prøve igjenn neste år. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg er stor fan av Kaizers. "Prosessen" er en av mine absolutte favoritter fra de, så der er vi ikke uenige Har likt de lenge, men ble helt bitt etter at jeg så de live på Slotsfjell i år (for 2. gang). Helt fantastsike live. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du må steke trippelen i panne, sånn som det står på pakken, langt nede i ovnen, ca 16 min. Da blir den veldig god. Panne? Mener du brett? Eller stekepanne? Har forresten to Sumo-koder up for grabs. Kan sende på PM til de to første som viser interesse! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Da er jeg klar for siste helg på jobb. I dag har jeg også (endelig) fått tildelt bosted, samt sendt inn gjeldsbrevet til lånekassen. Går fort mot avreise nå. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Mener du brett? Mente det ja! På dialekt så kan dette brettet være kjent som "langpanne" derav panne. Når jeg mener stekepanne, så sier jeg det Vell, nok om det. Blir faktisk første live for meg dette med dem tror jeg Termo. Anayways, fint eventyr du starter på nå, du får det nok helt topp der borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå