Big Tone Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Har sett True Grit, fantastisk film indeed! (Og jeg er egentlig ikke en stor fan av western heller) Graham Norton virker gøy, må mest skjekke det ut. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 True grit er jo mer en eventyrfilm enn en western da. Likevel, koslig film med enorme skuespillere. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Milevis bedre enn oss. Ja, enig. Frykter det blir en kamp mellom Manchester laga i år. Men som tidligere nevnt... City eierne driter penger og nå har de kjøpt seg til en stor å bred tropp som er viktig i dagens fotball... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Kontinuitet er viktigere. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har sett True Grit, fantastisk film indeed! (Og jeg er egentlig ikke en stor fan av western heller) Graham Norton virker gøy, må mest skjekke det ut. Støtter Norton show anbefalingen. Helt klart det beste talkshowet imo. http://www.youtube.com/watch?v=cNKQI1bcWGE&feature=related Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Så Norton Show i går jeg og. Klarte faktisk å like Robert Pattinson. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg satt i timesvis på youtube i går kveld og så på. Helt konge, klarte ikke å legge det fra meg. Elsker episoden med Tom Hanks, nicole scherzinger ooog 1 til(husker ikke hvem). Og når snoop dogg er der, haha. Nydelich. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har alle sesonger jeg. Bortsett fra deler av 3, og hele 1 og 2. Masse gode episoder så det er vanskelig å velge. Den med Robin Williams er dritbra. Anbefaler å se alt egentlig. Mange artige historier fra folk i publikum osv. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Må nok skaffe meg sesongene selv etterhvert Forresten ganske deilig å ligge i senga på en lørdag før klokken er 24, tror det er en stund siden Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kvikk oppdatering på nevneverdige hendingar på forumet dei siste to vekene, anyone? Har flytta inn i endå ei ny leiligheit i Bergen, med internett og greier og greier og greier, og gidder ikkje å pløye gjennom alt nytt i "mine innlegg". Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Smågal har bedt Nathalie hjem til pinnekjøtt. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noe nytt om coates? Trenger også tips til treningssenter i tromsø. Skal for det meste trene styrke. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noe nytt om coates? Trenger også tips til treningssenter i tromsø. Skal for det meste trene styrke. Tindfoten treningsenter er soleklart best om du skal trene styrke. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noe nytt om coates? Trenger også tips til treningssenter i tromsø. Skal for det meste trene styrke. Tindfoten treningsenter er soleklart best om du skal trene styrke. Ligger litt for langt unna for meg, er det noen andre alternativer som er verdt det? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Noe nytt om coates? Trenger også tips til treningssenter i tromsø. Skal for det meste trene styrke. Tindfoten treningsenter er soleklart best om du skal trene styrke. Ligger litt for langt unna for meg, er det noen andre alternativer som er verdt det? Friskhuset og studio 7 i byen, ellers så blir det sats eller kraft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Smågal har bedt Nathalie hjem til pinnekjøtt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Smågal har bedt Nathalie hjem til pinnekjøtt. Og jeg lurer på hvor det ble av Linda... Edit: På tide å sove, noe pensum vil hjelpe meg med. Fuckings Mesopotamia, og antikke utgravniger fra år 20 000 f. Kr.. Endret 28. august 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Bare å lese, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå