Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sesongstart i Bondesliga i dag, vi åpnet med å slå Stabilt Sideleie 9-0! Største seier i Laksenes historie :w00t: Spilte spiss i noen minutter og fikk satt en tunnell på keeper og årets første mål, moro det også. Beina er helt ødelagt, aldri vært så sliten før tror jeg.

Lenke til kommentar

Tja, skulle egentlig ikke være med på så mye russegreier siden jeg er i sesong, men en skade som holder meg utenfor trening på ubestemt tid gjør at det ble litt. Var på vrengekro, to treff og rulling natt til 17. Helt passelig egentlig :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo skravletråden! Russebilen vår streika natt til 16.mai, synd og alt det der, men heldigvis skjedde det heelt på slutten av russetiden. Er snakk om at startmotoren har streika, eller så har rett og slett hele motoren sagt takk for seg og slutta og virke. Blir vanskelig å få en god pris for den nå :( Med mindre vi bruker mange tusen på å fikse den da..

Stemningsbilde! :D

post-155399-1274887067,9176_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kondolerer. Hvis dere skal selge den, hvor legger dere den ut? Burde legge ut bilen vår også for salg...

Clutchen på russebilen min røyk på 17. mai da vi skulle taue en annen russebil, så nå står den stille uten skilter. Reparasjonen vil nok koste rundt 10 000,-. Dog har de vi taua bil for lovet oss å betale en del av dette. Videre røk vindusviskerene våre også natt til 16. mai. Sånn går det når bilen er 32 år gammel :p.

Engelskeksamen i morgen, og jeg har brukt dagen til å lese om det britiske valgsystemet. Dæven som de liker å komplisere ting... Siste skriftlige, og så er det 2 muntlige på meg (har kun 1 skriftlig trekkfag, som følge av fritak fra sidemål).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...