Jefe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Håper jeg kommer opp i Internasjonal Engelsk hvis jeg skal komme opp i noe. And so I did. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Heldig du, håpte selv på Internasjonal Engelsk, skriftlig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hehe, skal si navnene på vgs har forandret seg siden jeg var elev gitt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sesongstart i Bondesliga i dag, vi åpnet med å slå Stabilt Sideleie 9-0! Største seier i Laksenes historie Spilte spiss i noen minutter og fikk satt en tunnell på keeper og årets første mål, moro det også. Beina er helt ødelagt, aldri vært så sliten før tror jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Bare bonder som får være med på slikt da? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hehe, neida. Bare folk som ikke spiller i NFFs seriesystem Har forresten ei hjemmeside også, som ikke er helt oppdatert ennå siden sesongen startet i dag, men om et par dager kommer resultater og tabeller inn. Kamper med sunt bondevett som dommer er utrolig moro Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Drikke mer, mye mer! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kom hjem nå etter grilling, også rulling med en jentebuss. Det var morsomt helt til de skulle i en annen retning (til en annen by) og jeg måtte gå 1 time for å komme hjem. Nå er det natta. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ahh, tilbake på norsk jord etter 3,5 mnd! Skal ikke nekte for at det var ganske deilig! Valgte dog en bra sesong å miste halvparten av Liverpool-kampene, så det klaffa jo bra. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Kunne de ikke ha kjørt deg tilbake Termo? dårlig gjort ass. Så drikker vi mer, enda mer Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Skal faen ikke drikke på et halvt år nå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg tar en alkoholpause på et par uker selv. Fram til jeg la meg i går så hadde jeg ikke sovet på 36 timer, og var på fylla størsteparten av dem. Russetida har vært rå, men nå er det hvilepause... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Tja, skulle egentlig ikke være med på så mye russegreier siden jeg er i sesong, men en skade som holder meg utenfor trening på ubestemt tid gjør at det ble litt. Var på vrengekro, to treff og rulling natt til 17. Helt passelig egentlig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Rollerblades? Kan stemme bra det Smågal. Eg såg ikke hintet i innlegget til Termo. Var på rulling natt til 17. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hallo skravletråden! Russebilen vår streika natt til 16.mai, synd og alt det der, men heldigvis skjedde det heelt på slutten av russetiden. Er snakk om at startmotoren har streika, eller så har rett og slett hele motoren sagt takk for seg og slutta og virke. Blir vanskelig å få en god pris for den nå Med mindre vi bruker mange tusen på å fikse den da.. Stemningsbilde! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kondolerer. Hvis dere skal selge den, hvor legger dere den ut? Burde legge ut bilen vår også for salg... Clutchen på russebilen min røyk på 17. mai da vi skulle taue en annen russebil, så nå står den stille uten skilter. Reparasjonen vil nok koste rundt 10 000,-. Dog har de vi taua bil for lovet oss å betale en del av dette. Videre røk vindusviskerene våre også natt til 16. mai. Sånn går det når bilen er 32 år gammel . Engelskeksamen i morgen, og jeg har brukt dagen til å lese om det britiske valgsystemet. Dæven som de liker å komplisere ting... Siste skriftlige, og så er det 2 muntlige på meg (har kun 1 skriftlig trekkfag, som følge av fritak fra sidemål). Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Seier 7-6 over Kalddusj i Bondesliga i kveld Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Haha, vi kjørte uten vindusviskere hele russetiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå