Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fant fort ut det samme jeg også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Aaah, Community! For en nydelig serie! I'm in luuw I gang med sesong 2. Meget fornøyelig må jeg si. Av NBC sine nye verk synes jeg Parks And Recreation er bedre, selv om sesong 1 der er unødvendig og dårlig. Heldigvis få episoder da den ble sendt midseason, og skulle kun tette tomrom. Sesong 2 og 3 er gjort skikkelig, og er dritbra. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jonathan Parr i gang i Palace også. Moro Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg kan ikke så mye om fotball. Jeg har sterke meninger og masse følelser, men jeg kan ikke så mye. Ikke husker jeg navna på alle heller. Jeg har noe spørsmål til de som har satt seg inn i ting og mener at de kan. Hvor godt fungerer egentlig Suarez og Carroll sammen? Jeg fikk med meg en situasjon rett etter pause hvor Suares spilte fram Carroll. Det var egentlig det eneste samspillet jeg la merke til mellom de to. Ikke at jeg syntes det funka bra bakover, men Reina og Carragher har klare lederroller bakover. Hvem er sjefen på midten og frammover når Steven er ute? Jeg syntes Andy ble mere framtredende når Dirk kom inn, men jeg vet ikke helt om Kuyt rakk å tre fram som en ledertype framover. Syntes det var mye rusk i maskinen. Kimser ikke av Sunderland, men dette var hjemmebane. Syntes det er mye å jobbe med. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gleder meg stort til neste gang jeg drar over til balløya! Nå har jeg to studentkompiser som studerer der også, så da får jeg litt mer feeling av byen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Faen at jeg ikke sjekket at du var ute tidligere da Hewitt. Var ute i byen fra 7-ish til 2ish. Masse utepils på diverse steder på brygga/kaia eller hva pokker det heter, helt til vi tulla oss til et utested som het Crazy Piano. Der masse lettkledde damer danset rundt strippestenger og greier. Var rimelig kult. Desverre var det jo overfylt av vernepliktige. Ahh, veldig synd du ikke så det ja, for jeg var selv i byen rundt 18 - 20 for å ta noen lønningspils med noen fra jobb, men de hadde ikke muligheten til å gå videre på grunn av grytidlig jobb så ble til at jeg tok turen tilbake igjen. Ellers kunne jeg glatt vært med for jeg var hypergira etter fire øl. Men Crazy Piano ..? Faen for et sted. Joda masse lette damer osv., men er jo omtrent bare fjortisser og bola mannfolk der. Hvert fall sist gang, er en stund siden nå. Foretrekker steder som Taket og Hexagon i Stavanger, men er vel 21-årsgrense der stort sett, vet ikke hvor gammel du er? Er 22. Hang på en gjeng med vernepliktige, som selvfølgelig var under 20.. Ganske gøy at vi var innom alle de plassene du snakket om som var dårlige, CP, Dickens og opera. Hvor er disse fete utestedene, og er du her neste helg? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Taket og Hexagon ligger på hver sin side av kaien/havna, ganske så ut mot spissen begge to så ligger veldig sentralt i sentrum. Om det er så jævlig fete utesteder vet jeg nå ikke, men hvert fall blant byens desidert bedre. Bare søke på Google så finner du eksakt adresse og kart. Hexagon er vel dog bare åpent fredag og lørdag tror jeg, Taket er også åpent onsdag og torsdag vet jeg. Jeg er her neste helg ja, reiser ikke til London igjen før 19. september ca. Men det kan bli småvanskelig å gå ut da grunnet jobb, men jeg kan se det litt an hvordan det blir. Er du her hele uka eller? I så fall vurderer jeg og en kamerat en bytur nå i uka, kanskje onsdag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg er her i 5 uker til iallefall. Men, å dra på fylla i uka er relativt bummer mtp førstegangstjeneste, og at jeg må opp sinnsykt tidlig. Men jeg kan godt bli med ut og ta noen pils på kvelden. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Aha, du er i armyen ja! Vel, går du ut midt i uka slipper du å stå opp. Blir nok ut på oss på onsdag/torsdag, men må se an helga litt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hmm, jobber lørdag når det er kamp. Trenger egentlig penger til studietiden, men tror nesten jeg må prøve å få byttet om litt Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Andre som er møkklei hu som "breker" i den Sommertid-reklama på Tv2? Samma reklama har gått i hele sommer. Mulig det bare er jeg som er litt grumpy i dag, men gud hvor irriterende den begynner å bli. Ikke vet jeg hvem hu dama er heller. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har vært irriterende hele sommeren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 hele sommeren Har vært irriterende. Me did something!! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Hun er skuepiller, spillere i Hvaler eller sommerblå eller hva det heter alt. Går utifra jeg reddet dagen din nå Shlaps? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 I morra tidlig setter jeg meg i bilen og kjører 50 mil (tur-retur da) for å se kampen med en innbitt Arsenal-dude. Må kanskje ta med riot gear. Lykke til boys! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Har ikke vært der så mye i helgene, men det funker det også. Stedene å unngå er hovedsaklig Crazy, Opera, Dickens osv. siden det er overfylt med tenåringer. Forresten! Hvor ser du kamp i dag? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Så den hos en kamerat. Men blir ut i kveld likevel, og sannsynligvis Dickens eller noe lignende grunnet noen som er under 21. Du får skrike ut hvis du ser meg (ikke at du aner hvordan jeg ser ut). Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Doh, den måtte du sett på sportscafeen Shurger, tenkte ikke på det tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå