guttorm Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Hmm, noen som har link til høydepunkta fra Norge kampen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hewitt, Termoo ? Er ikke dere fra Stavanger området? Er dere her ikveld? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Termo er vel fra Trondheim om jeg ikke driter meg helt ut? Jeg er fra Stavanger, og jeg er her ja. Hva tenker du på? (dumt spørsmål?) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Termo er fra Tønsberg. Vi er vant med (svært) dumme spørsmål fra deg, så da får du tåle et og annet fra en medsupporter. Tre smilfjes på ei linje med tekst, hva er du? 4år? Endret 12. august 2011 av Game 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Tønsberg, Trondheim - same shit, different wrapping. Hehe du er så morsom. 3 smilefjes er da ikke mye. Kan få til mye mer enn det. 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Skuffet Hewitt Og kudos til Game. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hey, umulig å huske på hvor alle kommer fra. Jeg husker at du skal studere i England tho! Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Bare 16 timer og 21 minutter til avspark! Se på kamp og drekka øl. Har tørka levera i en hel uke og er klar for serieåpning. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Life is good, jeg går nattskift, så jeg setter tv på vekking, rett på PL kanalen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Life is good, jeg går nattskift, så jeg setter tv på vekking, rett på PL kanalen Prøvde å snede deg melding Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Har ikke mobilen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Da har dyu en hyggelig melding i vente + en korrektyr melding. :) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Noen er på fylla. Hadde noen lønningspils i dag selv, var herlig i sola. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Ble ikke alleveerden, hjemme allerede. Noen øl til maten og fikk en cognac av fatter mot forkjørelsen ((måtte gi opp halvveis ) Samt noen øl med noen kamerater, ene flytter i morgen, ble ikke med på byen grunnet nevnte forkjøelse Endret 12. august 2011 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Nice. Morgendagen: Jobb 6 til 2, deretter direkte til Three Lions(kompis har leid hele 2.etasje) Liverpool-Sunderland, så Newcastle-Arsenal og avslutter med (siste del av)Ålesund-RBK. Så drar vi nok ut på byen. Gonna love it! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Faen at jeg ikke sjekket at du var ute tidligere da Hewitt. Var ute i byen fra 7-ish til 2ish. Masse utepils på diverse steder på brygga/kaia eller hva pokker det heter, helt til vi tulla oss til et utested som het Crazy Piano. Der masse lettkledde damer danset rundt strippestenger og greier. Var rimelig kult. Desverre var det jo overfylt av vernepliktige. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Er da sikkert noen feltmadrasser på madla som du kan egle deg innpå, Shurger. Edit: Høres forøvrig ut som en fantastisk dag/kveld er i emning for deg, danielzu. Endret 13. august 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Faen at jeg ikke sjekket at du var ute tidligere da Hewitt. Var ute i byen fra 7-ish til 2ish. Masse utepils på diverse steder på brygga/kaia eller hva pokker det heter, helt til vi tulla oss til et utested som het Crazy Piano. Der masse lettkledde damer danset rundt strippestenger og greier. Var rimelig kult. Desverre var det jo overfylt av vernepliktige. Ahh, veldig synd du ikke så det ja, for jeg var selv i byen rundt 18 - 20 for å ta noen lønningspils med noen fra jobb, men de hadde ikke muligheten til å gå videre på grunn av grytidlig jobb så ble til at jeg tok turen tilbake igjen. Ellers kunne jeg glatt vært med for jeg var hypergira etter fire øl. Men Crazy Piano ..? Faen for et sted. Joda masse lette damer osv., men er jo omtrent bare fjortisser og bola mannfolk der. Hvert fall sist gang, er en stund siden nå. Foretrekker steder som Taket og Hexagon i Stavanger, men er vel 21-årsgrense der stort sett, vet ikke hvor gammel du er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ikke Checkpoint Charlie altså? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har ikke vært der så mye i helgene, men det funker det også. Stedene å unngå er hovedsaklig Crazy, Opera, Dickens osv. siden det er overfylt med tenåringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå