Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D

Ble ikke alleveerden, hjemme allerede. Noen øl til maten og fikk en cognac av fatter mot forkjørelsen ((måtte gi opp halvveis :blush:) Samt noen øl med noen kamerater, ene flytter i morgen, ble ikke med på byen grunnet nevnte forkjøelse

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nice.

Morgendagen: Jobb 6 til 2, deretter direkte til Three Lions(kompis har leid hele 2.etasje) Liverpool-Sunderland, så Newcastle-Arsenal og avslutter med (siste del av)Ålesund-RBK. Så drar vi nok ut på byen. Gonna love it!

Lenke til kommentar

Faen at jeg ikke sjekket at du var ute tidligere da Hewitt.

Var ute i byen fra 7-ish til 2ish.

Masse utepils på diverse steder på brygga/kaia eller hva pokker det heter, helt til vi tulla oss til et utested som het Crazy Piano. Der masse lettkledde damer danset rundt strippestenger og greier. Var rimelig kult. Desverre var det jo overfylt av vernepliktige.

Lenke til kommentar

Faen at jeg ikke sjekket at du var ute tidligere da Hewitt.

Var ute i byen fra 7-ish til 2ish.

Masse utepils på diverse steder på brygga/kaia eller hva pokker det heter, helt til vi tulla oss til et utested som het Crazy Piano. Der masse lettkledde damer danset rundt strippestenger og greier. Var rimelig kult. Desverre var det jo overfylt av vernepliktige.

Ahh, veldig synd du ikke så det ja, for jeg var selv i byen rundt 18 - 20 for å ta noen lønningspils med noen fra jobb, men de hadde ikke muligheten til å gå videre på grunn av grytidlig jobb så ble til at jeg tok turen tilbake igjen. Ellers kunne jeg glatt vært med for jeg var hypergira etter fire øl. ;) Men Crazy Piano ..? Faen for et sted. :p Joda masse lette damer osv., men er jo omtrent bare fjortisser og bola mannfolk der. Hvert fall sist gang, er en stund siden nå. :p Foretrekker steder som Taket og Hexagon i Stavanger, men er vel 21-årsgrense der stort sett, vet ikke hvor gammel du er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...