Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, de måte pent holde kjeft sist ivertfall. Hver gang de prøvde å synge, svarte Anfield med SHITE! SHITE! SHITE!

Ja det er nesten like bra tribunekultur som Spanjoler og Portugisere har, et hakk over piping.

@Edge, vel Red army har da utsunget the kop flere ganger, akkurat som at bortesupporterne fra Liverpool har utsunget Stretford end flere ganger. Bortesupportere vil alltid være mest hardcore, og Red Army på tur er blant de beste i ligaen.

Lenke til kommentar

Hva hadde du ventet egentlig. Ferry cross the mersey i kor med United?

Skal jeg svare deg på dette? Tar det nå for gitt at du ikke har vært der borte, eller har fått oppleve Engelsk tribunekultur.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Du liker ikke meg, jeg liker ikke deg. Nuff said.

Skulle ikke forundre meg om jeg var på flere engelske kamper enn deg i fjor.

It`s United vs Liverpool for Christ sake

Jeg stod forøvrig på The Kop i den kampen, box 306.

Vel, da burde du vel vite at The kop også kan synge bedre tilsvar en "shite". Liker den kule quoten :)

Meldinger om bråk i Liverpool og Manchester btw, bare å blåse støv av riotgearet og dra over for litt godt gammeldags dugnadsarbeid.

Lenke til kommentar

Noen som har planlagt en tur over denne sesongen da? Kan bli hardt for min del når jeg må leve på student-budsjett, men skal prøve presse inn èn kamp i hvert fall.

Håper å få til noe hvertfall. Flytter jo over i september, så tror jeg må vente å planlegge noe frem til jeg er helt installert og kommet inn i rutinene der nede.

Lenke til kommentar

Jeg fikk til fem kamper i fjor, så burde få til noe du også Termo. :p Hvor mange det blir i år vet jeg ikke, jeg tar det foreløpig litt på sikt og ser an hvor mye arbeid det blir og litt prioriteringer med tanke på helger osv., men skal hvert fall bli noen turer bort i år også, sannsynligvis mest på nyåret med tanke på billetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...