Teitgutt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja, vart ikkje kjøp med min økonomi:) Hvis du måler avstanda mellom Sentrum og Haukeland, så ligger den på Årstad, ca 2/3 av distansen unna sentrum. 16000/mnd fordelt på fire stk, 100kvm og litt slitt, men heilt ålreit standard. Og altan(woho!), så her blir det fart. Tar jo ikkje meir enn kanskje 15 minutt å gå opp dit, men er nok fare for at det blir litt krasjing på sofaen til vener som bur i sentrum i helgene:) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det tar nok mer enn 15 minutt opp til deg fra sentrum ja Men det er uansett veldig kort. Vil tippe halvtimen. Minimum. Det er faktisk et stykke fra sentrum til danmarksplass, bare det er mer enn 15 minutt gange. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Gikk opp og ned i går, og var langt kortare enn forventa i alle fall. 15 var nok litt skryt frå mi side, for å framstå som sprek. Var nok rett i overkant av 20. No hadde eg aldri gått opp der før, så vi gikk nok ikkje den raskaste vegen heller. Er jo uansett busstopp rett borte i høgget, så dette har eg klokketru på. Har gått 30+ minutt heim frå fylla i Førde i 6 år, så dette er ingen sak! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Det der med 15 min fra byen er vas, for når jeg har vert på byen, så er det 3 timer å gå hjem igjenn. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det der med 15 min fra byen er vas, for når jeg har vert på byen, så er det 3 timer å gå hjem igjenn. Kjent fenomen. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Merkeleg det der. Kastar inn handkledet relativt tidleg, kjøper med meg litt nattmat og er heime 06:00 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Faen meg glad jeg ikke jobber med økonomi. Blir helt ør i hodet bare av å sitte med regnskap for huset + de jeg skal leie ut til. Er en del jeg må tenke på med hvem som skal betale hva osv, siden jeg ikke kan ha for stor leieinntekt for da går det ut over beløpsgrensa til studielånet bla. Litt av en kabal når man er fire stykker og masse utgifter. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kjenner eg blir så eitrande forbanna over han der forbaska Jarle Bernhoft. Er det nokon som har lyst til å forklare kvifor han er så fantastisk? Eg klaga over reklamen på TV og fikk streng beskjed om å høyre på albumet. Så gjorde eg det då. Like forbaska kjedeleg og platt som eg hadde forventa. Esjameg. Don't believe the hype, seier no berre eg! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hørtes igrunn ikke ut som Sjur kjøpte..... Hvor? Pris? Jeje blabla. I Ålesund. Rett ved høgskolen(hvor jeg skal gå mine neste 3 år), greit å ha gåavgang til skolen egentli, litt kjipt når det er helg og man er på byen, men man kan ikke få alt gitt. Sparer jo endel utgifter på å slippe å ta bussen hver bidige dag.. Betalte litt over millionen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Svele! Ta 2. Thialf på besøk her, dægern den er svær. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hørtes igrunn ikke ut som Sjur kjøpte..... Hvor? Pris? Jeje blabla. I Ålesund. Rett ved høgskolen(hvor jeg skal gå mine neste 3 år), greit å ha gåavgang til skolen egentli, litt kjipt når det er helg og man er på byen, men man kan ikke få alt gitt. Sparer jo endel utgifter på å slippe å ta bussen hver bidige dag.. Betalte litt over millionen. Den tankegangen er eg helt enig i. Til og med DU har flere turer til skolen enn til byen og fylla iløpet av et år Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hørtes igrunn ikke ut som Sjur kjøpte..... Hvor? Pris? Jeje blabla. I Ålesund. Rett ved høgskolen(hvor jeg skal gå mine neste 3 år), greit å ha gåavgang til skolen egentli, litt kjipt når det er helg og man er på byen, men man kan ikke få alt gitt. Sparer jo endel utgifter på å slippe å ta bussen hver bidige dag.. Betalte litt over millionen. Den tankegangen er eg helt enig i. Til og med DU har flere turer til skolen enn til byen og fylla iløpet av et år Kansje ikke langt til nermeste møbelforetning heller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hehe... Man har da buss når man skal handle sofaen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=h2KVzxq5KhY&feature=aso Them japs. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Da har man bestilt PL-pakken. Blir nok en fin blanding av hjemmekamper og bortekamper(three lions) denne sesongen ^^ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Meh, kunne tenkt meg PL-kanalene i leiligheten ja.. Grrrr, jeg må nok ta meg råd, er jo lov med litt kos når man er student hva?! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Meh, kunne tenkt meg PL-kanalene i leiligheten ja.. Grrrr, jeg må nok ta meg råd, er jo lov med litt kos når man er student hva?! Tips; kjøp deg et par big one classics hver helg. Får 24 timer med gratis sumo-tilgang i hver pakke. ^^ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Haha, nice. Meen det blir vel like dyrt pr mnd det som å kjøpe kanalene Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Man må jo uansett kjøpe mat. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hva med å spise noe mer økonomisk, og heller få råd til kanalene? Liverpool er forøvrig lei av å bli utsunget av United på Anfield. http://united.no/united/nyheter/nyheter/mister_billettandel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå