Smågal Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Grats! Og da kom gladnyhetene for meg også gitt, kom inn på skole! Wee, eksportmarkedsføring. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Seff Termo 150 kvm, rekkehus, 1775000. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Seff Termo 150 kvm, rekkehus, 1775000. Tenk hvor mange turer til Liverpool du kunne fått for de kronene der.. Dårlig prioritering Hus, hvem trenger det? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Tror nok ikke det der var prisen du. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Aaah, Community! For en nydelig serie! I'm in luuw 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Guttær! Noen som har/har erfaring med samsung galaxy s II? På tide å bytte ut min nåværende SE k750i Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Beste telefonen du kan få kjøpt for penger (for oss dødelige). Men hvorfor bytte ut den himmeltelefon? Endret 1. august 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Pent, har hørt mye bra om den. Men når jeg ser noen videoer av den osv. virker det som det er veeldig mye å lære seg, det der Android-greiene er vel litt mer komplisert enn iPhone.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Om du klarer å bruke windows klarer du bruke android, alt er uansett mer intuitivt enn det gamle SE systemet. En overgang blir det uansett hvilken telefon du velger. Iphone gidder jeg ikke uttale meg om, jeg tror jeg er den eneste i verden som ikke ble en fanboy av å ha eid den forbannelsen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 iPhone har blitt litt sånn, mjæææh... Ikke det store lengre akkurat. Galaxy S II virker i hvert fall veldig spennende. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Android er beint fram med muligheter for å leike seg om man er nerd. Så det hadde eg ikke vært bekymra for! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er det mulig å få inn tv2 PL(kjøpe ja) selv om man bare har basic cable? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 jadda. Leiligheit i Bergen i boks! Blir buande saman med ein yid og ein scum, så skal nok bli vanskeleg å få hengt opp this is anfield-skilt i inngangspartiet, men får eg fjerdemann på laget, så blir dette knall! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Woho! Grattis! Jeg også kjøpte leilighet i dag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Woho! Grattis! Jeg også kjøpte leilighet i dag Hørtes igrunn ikke ut som Sjur kjøpte..... Hvor? Pris? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvor i Bergen, Sjur? Prisene i sentrum er rimelig stive, stesøsteren min måtte ut med 11k i måneden for 40kvm leilighet like ved Fløibanen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvor i Bergen, Sjur? Prisene i sentrum er rimelig stive, stesøsteren min måtte ut med 11k i måneden for 40kvm leilighet like ved Fløibanen. Hva med å komme seg 300 meter bort fra Fløibanen da? Det er latterlig å klage på prisene når man ikke er villig til å bo noe annet sted enn rett over puben Fint for andre fornuftige folk forsåvidt, så kan de få billigere (ikke billige ) leiligheter litt utenfor danmarksplass... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Har ikke hørt noe klaging fra hun enda, og de er to stykker som spleiser det, og slik blir det når man er alt for treig til å finne seg noe nå som studiene starter opp igjen Skjønner forsåvidt ikke hvorfor hun flyttet, hun bodde på Danmarksplass før, men hørte at standarden var rimelig dårlig Endret 3. august 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 5.5k er dyrt for "20" kvadratmeter...... Men det er utleigers marked. Mange som skor seg på studenter for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå